Gratis proefperiode

Helpcenter analyses

Wat zijn helpcenter analyses?

Bekijk handige statistieken over uw helpcenter met de analysefunctie. U kunt de activiteit in de kennisbank en de gemeenschap volgen en zoektermen van de afgelopen 30 dagen bekijken. Ook wordt u voorzien van het aantal nieuwe artikels en vragen, meningen, stemmen, abonnementen en opmerkingen.

Vaak gestelde vragen

Wat is Helpcenter analyse?

helpcenter analyses zijn nuttige gegevens voor analyses en rapporten over de werking van uw helpcenter. Ze stellen u in staat om de activiteit van klanten en vertegenwoordigers te volgen. Dankzij hen kunt u op de hoogte blijven van wat wel en niet werkt in de klantenservice van uw bedrijf.

Hoe werkt helpanalyses?

Verzamelt gedetailleerde gegevens over het werk van de klantenservice. U kunt zien hoe efficiënt de vertegenwoordigers zijn, hoeveel verzoeken ze in een uur of een dag behandelen. U kunt ook de huidige gegevens vergelijken met de historische gegevens, die u kunnen helpen bij het beoordelen of de service goed, beter of misschien om de een of andere reden slechter werkt. Het stelt u ook in staat om rapporten te maken die een bepaalde periode van teamactiviteiten samenvatten.

Kunt u de analyse van het Helpcenter vinden in LiveAgent?

LiveAgent biedt helpcenter analyses. Dankzij dit kunt u de activiteit in de kennisbank volgen, gemeenschappen analyseren, gezochte termen in de afgelopen 30 dagen bekijken. Daarnaast hebt u toegang tot het aantal nieuwe artikels, vragen, stemmen, inschrijvingen en commentaren.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.