Wat zijn helpcenter analyses?
Bekijk handige statistieken over uw helpcenter met de analysefunctie. U kunt de activiteit in de kennisbank en de gemeenschap volgen en zoektermen van de afgelopen 30 dagen bekijken. Ook wordt u voorzien van het aantal nieuwe artikels en vragen, meningen, stemmen, abonnementen en opmerkingen.
Frequently Asked Questions
Wat is Helpcenter analyse?
helpcenter analyses zijn nuttige gegevens voor analyses en rapporten over de werking van uw helpcenter. Ze stellen u in staat om de activiteit van klanten en vertegenwoordigers te volgen. Dankzij hen kunt u op de hoogte blijven van wat wel en niet werkt in de klantenservice van uw bedrijf.
Hoe werkt helpanalyses?
Verzamelt gedetailleerde gegevens over het werk van de klantenservice. U kunt zien hoe efficiënt de vertegenwoordigers zijn, hoeveel verzoeken ze in een uur of een dag behandelen. U kunt ook de huidige gegevens vergelijken met de historische gegevens, die u kunnen helpen bij het beoordelen of de service goed, beter of misschien om de een of andere reden slechter werkt. Het stelt u ook in staat om rapporten te maken die een bepaalde periode van teamactiviteiten samenvatten.
Kunt u de analyse van het Helpcenter vinden in LiveAgent?
LiveAgent biedt helpcenter analyses. Dankzij dit kunt u de activiteit in de kennisbank volgen, gemeenschappen analyseren, gezochte termen in de afgelopen 30 dagen bekijken. Daarnaast hebt u toegang tot het aantal nieuwe artikels, vragen, stemmen, inschrijvingen en commentaren.
Callcenter checklijst met vereisten
Integratie van zakelijke tools kan de efficiëntie van vertegenwoordigers verbeteren en samenwerking tussen afdelingen bevorderen. Belangrijke tools om te overwegen zijn CRM-systemen en software voor kwaliteitsbewaking. Beveiliging is essentieel voor callcenters vanwege de gevoelige informatie die ze afhandelen. Cloudgebaseerde callcenteroplossingen bieden flexibele toegang voor vertegenwoordigers. Interactieve stemreactie, gesprekopnames, automatische ticketdistributie, oproep doorverbinden en desktops met meerdere kanalen zijn alle belangrijke functies voor een succesvol callcenter. Een goede internetverbinding, benodigde materialen, flexibiliteit, schaalbaarheid, CRM, uitgebreide belfuncties, ervaren personeel en tools om de productiviteit te verhogen, zijn vereisten voor een succesvol callcenter. LiveAgent is een platform dat deze functies en meer biedt.
Helpdesk aanvraagformuliersjablonen
An application form for a helpdesk should be written in plain language, avoiding technical jargon and complex sentences. Customer service teams should aim to respond to customer requests as quickly as possible, determined by variables such as team size and the complexity of requests. An SLA signed by customer service representatives can help establish response times. Overall, the focus should be on serving customers efficiently.
KostencalculatorLeren biedt diverse softwareoplossingen voor klantenservice, VoIP-telefoonsystemen, selfservice, inkomende callcenters en klachtenbeheer. LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie, evenals live chat en een ingebouwd callcenter. Het biedt ook een helpcenter met een kennisbank, probleemrapportformulier, live ondersteuningschat, gebruikershandleidingen en artikelen. LiveAgent is geïntegreerd en eenvoudig te gebruiken, met een instructiehandleiding die u door de activiteiten van het helpcenter leidt.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Met verschillende niveaus van helpdeskondersteuning en automatiseringsopties kan uw ondersteuningsteam betekenisvolle relaties opbouwen met uw klanten.