Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpcentermanager

Wie is een helpcentermanager?

Helpcentermanager, de zogenaamde beheerder in LiveAgent, is een helpcenterrol, die de vertegenwoordiger volledige rechten geeft voor alle acties met betrekking tot het helpcenter. Beperkte vertegenwoordigers kunnen geen beheerdersrechten hebben.

Vaak gestelde vragen

Wie is de helpcentermanager?

De helpcentermanager is de persoon die het klantenondersteuningsteam beheert. In LiveAgent wordt deze rol beheerder genoemd. Dankzij dit heeft de manager volledige rechten op activiteiten die verband houden met het helpcenter, hij kan zijn team beheren.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de helpcentermanager?

De helpcentermanager beheert het klantenserviceteam, ondersteunt hun activiteiten en zorgt ervoor dat de service op het hoogste niveau is. Hij geeft ook om de ontwikkeling van medewerkers en geeft een samenvatting van hun activiteiten.

Kunt u een helpcentermanager toevoegen in LiveAgent?

Helpcentermanager kan beheerdersrechten hebben in LiveAgent. Hierdoor heeft hij alle machtigingen die hij nodig heeft om het team te beheren. Hij heeft toegang tot alle tickets, alle klanten en een overzicht van de activiteiten van alle vertegenwoordigers. Hierdoor kan hij het team efficiënt leiden en toezicht houden op hun activiteiten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.