Gratis proefperiode

Helpcentermanager

Wie is een helpcentermanager?

Helpcentermanager, de zogenaamde beheerder in LiveAgent, is een helpcenterrol, die de vertegenwoordiger volledige rechten geeft voor alle acties met betrekking tot het helpcenter. Beperkte vertegenwoordigers kunnen geen beheerdersrechten hebben.

Vaak gestelde vragen

Wie is de helpcentermanager?

De helpcentermanager is de persoon die het klantenondersteuningsteam beheert. In LiveAgent wordt deze rol beheerder genoemd. Dankzij dit heeft de manager volledige rechten op activiteiten die verband houden met het helpcenter, hij kan zijn team beheren.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de helpcentermanager?

De helpcentermanager beheert het klantenserviceteam, ondersteunt hun activiteiten en zorgt ervoor dat de service op het hoogste niveau is. Hij geeft ook om de ontwikkeling van medewerkers en geeft een samenvatting van hun activiteiten.

Kunt u een helpcentermanager toevoegen in LiveAgent?

Helpcentermanager kan beheerdersrechten hebben in LiveAgent. Hierdoor heeft hij alle machtigingen die hij nodig heeft om het team te beheren. Hij heeft toegang tot alle tickets, alle klanten en een overzicht van de activiteiten van alle vertegenwoordigers. Hierdoor kan hij het team efficiënt leiden en toezicht houden op hun activiteiten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.