Wie is een helpcentermanager?
Helpcentermanager, de zogenaamde beheerder in LiveAgent, is een helpcenterrol, die de vertegenwoordiger volledige rechten geeft voor alle acties met betrekking tot het helpcenter. Beperkte vertegenwoordigers kunnen geen beheerdersrechten hebben.
Frequently Asked Questions
Wie is de helpcentermanager?
De manager van het Helpcentrum is de persoon die het klantenondersteuningsteam leidt. In LiveAgent wordt deze rol Beheerder genoemd. Dankzij dit heeft de manager volledige rechten op activiteiten met betrekking tot het helpcentrum, zodat hij zijn team kan beheren.
Wat zijn de verantwoordelijkheden van de helpcentermanager?
De helpcentermanager beheert het klantenserviceteam, ondersteunt hun activiteiten en zorgt ervoor dat de service op het hoogste niveau is. Hij geeft ook om de ontwikkeling van medewerkers en geeft een samenvatting van hun activiteiten.
Kunt u een helpcentermanager toevoegen in LiveAgent?
Helpcentermanager kan beheerdersrechten hebben in LiveAgent. Hierdoor heeft hij alle machtigingen die hij nodig heeft om het team te beheren. Hij heeft toegang tot alle tickets, alle klanten en een overzicht van de activiteiten van alle vertegenwoordigers. Hierdoor kan hij het team efficiënt leiden en toezicht houden op hun activiteiten.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
LiveAgent | Callcentersoftware in uw helpdesk
Implementing a call center in your helpdesk software can benefit both your business and customers. It provides personalized assistance and improves efficiency and customer satisfaction. Interactive Voice Response (IVR) technology offers additional advantages, such as call prioritization, routing, and improved first-contact resolution.