Helpcentermanager

Wie is een helpcentermanager?

Helpcentermanager, de zogenaamde beheerder in LiveAgent, is een helpcenterrol, die de vertegenwoordiger volledige rechten geeft voor alle acties met betrekking tot het helpcenter. Beperkte vertegenwoordigers kunnen geen beheerdersrechten hebben.

Frequently asked questions

Wie is de helpcentermanager?

De manager van het Helpcentrum is de persoon die het klantenondersteuningsteam leidt. In LiveAgent wordt deze rol Beheerder genoemd. Dankzij dit heeft de manager volledige rechten op activiteiten met betrekking tot het helpcentrum, zodat hij zijn team kan beheren.

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de helpcentermanager?

De helpcentermanager beheert het klantenserviceteam, ondersteunt hun activiteiten en zorgt ervoor dat de service op het hoogste niveau is. Hij geeft ook om de ontwikkeling van medewerkers en geeft een samenvatting van hun activiteiten.

Kunt u een helpcentermanager toevoegen in LiveAgent?

Helpcentermanager kan beheerdersrechten hebben in LiveAgent. Hierdoor heeft hij alle machtigingen die hij nodig heeft om het team te beheren. Hij heeft toegang tot alle tickets, alle klanten en een overzicht van de activiteiten van alle vertegenwoordigers. Hierdoor kan hij het team efficiënt leiden en toezicht houden op hun activiteiten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.