Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT ondersteuning

Wat is technische ondersteuning?

Er zijn veel soorten klantenondersteuning. Een daarvan is IT ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, wat een technische hulp is voor klanten. Het wordt geleverd door goed opgeleide computerexperts. Bedrijven kunnen hun eigen IT ondersteuningsmedewerkers in dienst hebben of ze kunnen een contract hebben met een ander IT ondersteuningsbedrijf.

Blokkeer uren, beheerde services, tijd en materialen (ook wel call-in genoemd) zijn de belangrijkste soorten IT ondersteuning. Tijd en materialen is een veel voorkomende vorm van ondersteuning, waarbij klanten betalen voor materialen en het op technici gebaseerde tarief. In Blokkeer uren betalen klanten voor een bepaalde tijd (uren), die ze kunnen gebruiken.

Vaak gestelde vragen

Wat houdt IT ondersteuning in?

IT ondersteuning biedt ondersteuning op het gebied van informatietechnologie. Meestal gaat het om zaken met computers, laptops en software en applicaties. IT ondersteuning is bedoeld om directe technische assistentie te bieden.

 

Wat zijn de elementen van IT ondersteuning?

Er zijn veel IT ondersteuningselementen. De eerste kan bestaan ​​uit onderling afhankelijke serviceondersteuningsprocessen die verschillende doelen hebben, afhankelijk van het gebied van dienstverlening dat ze betreffen. Een ander element is geautomatiseerd configuratiebeheer, waarmee u informatie kunt bijhouden over de status van apparaten en applicaties die zich in de hele IT infrastructuur bevinden en waarmee u meerdere IT bewerkingen kunt ondersteunen. Het derde element is de mogelijkheid om gegevens te verzamelen waarmee lokale informatie kan worden verzameld en naar een centrale opslagplaats kan worden gestuurd. 

 

Wat zijn de voordelen van IT ondersteuning?

De voordelen van IT ondersteuning zijn onder meer lagere bedrijfskosten en lagere arbeidskosten, betere bedrijfsoriëntatie, lager risico op activiteiten, het maakt ook de ontwikkeling van middelen mogelijk, verhoogt de efficiëntie van klantenservice en het omgaan met opkomende problemen, evenals de effectiviteit van klantenservice.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.