Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenportaal

Wat is een klantenportaal?

Verlaag uw kosten voor klantenondersteuning, bouw een community met klanten op, verzamel feedback en ideeën van klanten. Het klantenportaal biedt veel voordelen voor het bedrijf.

Klantenportaal slaat elke feedback, elke forumpost of kennisbankartikelen op. Klanten krijgen sneller een oplossing voor hun problemen, ze kunnen elkaar ook helpen en met elkaar communiceren. Er kan zelfs klantenondersteuning worden geboden als vertegenwoordigers offline zijn.

Meer informatie over het maken van uw eigen klantenportaal in LiveAgent. U kunt het ontwerp en de stijl van uw klantenportaal volledig aanpassen.

Klantenportaal

Vaak gestelde vragen

Wat is een klantenportaal?

Het klantenportaal is een manier voor uw klantenservice om 24/7 te draaien. Hier worden al uw recensies, berichten, forumberichten en kennisbankartikelen opgeslagen. Daar kunnen klanten hun problemen sneller oplossen en elkaar ook helpen. Op deze manier is klantenondersteuning verzekerd, zelfs als de vertegenwoordigers niet aan het werk zijn.

Kunt u een klantenportaal maken in LiveAgent?

In LiveAgent kunt u een klantenportaal maken. Het is geïntegreerd in het LiveAgent-systeem en gemakkelijk te gebruiken. Om te beginnen met creëren, klikt u op 'Kennisbank' en begint u met creëren. U moet een categorie, artikel, forum enz. selecteren. Nadat u uw inhoud heeft gemaakt, kunt u een zoekwidget en feedbackknoppen toevoegen zodat klanten hulp kunnen vinden.

Welke functies moet een klantenportaal hebben?

Het klantenportaal moet u de mogelijkheid bieden om vragen te stellen, artikelen te bekijken, te reageren op opmerkingen van andere gebruikers en toegang te krijgen tot de veelgestelde vragen. Ook moet het mogelijk zijn om bestellingen te plaatsen en te beheren. Het is goed voor de klant om toegang te hebben tot alle zaken die met het aankoopproces te maken hebben en die voor hem van belang kunnen zijn. Hierdoor heeft de klant 24/7 toegang tot service.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.