Gratis proefperiode

Klantenservice email

Wat is een klantenservice email?

Klantenservice mail is een type communicatiekanaal. Communicatie via de klantenservice mail gebeurt niet in realtime. Het is niet nodig om beide kanten aanwezig te zijn om een ​​communicatie te starten. Berichten komen vrijwel direct bij de ontvanger aan.

Via email van de klantenservice proberen vertegenwoordigers van klanten eventuele problemen van klanten met producten of diensten op te lossen. Het is ook een belangrijk zakelijk hulpmiddel. Elke email moet worden geschreven met een persoonlijk tintje aan elk antwoord.

Vaak gestelde vragen

Wat is een klantenservice email?

Emails van de klantenservice zijn een manier van schriftelijke communicatie met klanten. Hun doel is om een ​​specifiek klantenprobleem op te lossen. Het is belangrijk dat het emailadres van de klantenservice goed bereikbaar is voor elke klant en dat het antwoord binnen maximaal 24 uur wordt ontvangen.

Kunt u een klantenservice email sturen met LiveAgent?

LiveAgent biedt uiteraard de mogelijkheid om emails te versturen. Het is een van de basisvormen van communicatie tussen de klant en de klantenservice. zorg ervoor dat uw service via dit kanaal zo effectief mogelijk is en stuur zinvolle berichten die het probleem aanpakken.

Waar vindt u emailsjablonen voor klantenservice in LiveAgent?

In LiveAgent vindt u emailsjablonen door naar 'Configuratie' te gaan. Vervolgens moet u het tabblad 'Email' selecteren. Daar vindt u de beschikbare sjablonen door vertegenwoordigerssjablonen te selecteren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.