Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservice supervisor

Wat is een klantenservicemedewerker?

Supervisors van de klantenservice zijn medewerkers die taken delegeren en toezicht houden op het werk van de vertegenwoordigers. Ze zijn ook verantwoordelijk voor de opleiding en het inhuren van de vertegenwoordigers en zorgen ervoor dat de mensen die in het bedrijf komen een aanwinst voor het bedrijf worden.

Een supervisor van de klantenservice moet ervoor zorgen dat de geleverde klantenservice voldoet aan de eisen en dat er geen essentiële behoeften zijn die de klant nodig heeft. Hij moet ervoor zorgen dat de klant niet teleurgesteld wordt nadat hij contact heeft opgenomen met de medewerker van de klantenservice. De klant moet tevreden zijn en daar moet de supervisor voor zorgen.

Vaak gestelde vragen

Wie is de supervisor van de klantenservice?

Een klantenservice supervisor is een persoon die verantwoordelijk is voor het toezicht op de klantenservice en de efficiënte werking ervan. Kan verantwoordelijk zijn voor het toezicht op de servicevertegenwoordigers of het hele team. Een belangrijke functie van de klantenservice supervisor is ook het opstellen van regels en procedures voor de klantenservice.

Welke vaardigheden moet de supervisor van de klantenservice hebben?

Klantenservice supervisor moet verschillende belangrijke vaardigheden hebben - zowel zacht als hard. Moet communicatiemiddelen kunnen gebruiken met verschillende mensen. Hij moet ook geduldig en empathisch zijn, waardoor hij de huid van zowel de klant als de medewerker kan voelen. Hij moet ook diplomatieke vaardigheden vertonen die helpen bij het oplossen van problemen, evenals technische vaardigheden. Daarnaast is het voor hem van groot belang om uitgebreide kennis te hebben van de producten en diensten die een bepaalde organisatie aanbiedt.

Kunt u een supervisor van de klantenservice toevoegen in LiveAgent?

U kunt de functie van klantenservice supervisor niet toevoegen aan LiveAgent, maar u kunt de persoon met deze functie wel een belangrijkere rol in het systeem geven (zoals beheerder of eigenaar). Hierdoor krijgt hij brede toegang tot de gegevens van individuele vertegenwoordigers, klanten en relevante rapportages.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.