Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantenservicebeoordelingen

Wat zijn klantenservicebeoordelingen?

Als een klant een aankoop doet, of hulp nodig heeft bij een reeds gekocht product, kan hij contact opnemen met de klantenservice. Klantenservice is er om klanten te helpen. Het is aan de klant hoe goed of slecht de beoordeling zal zijn. Als hij besluit een recensie achter te laten over een klantenservice, kan dit andere potentiële kopers helpen om een product van dat bepaalde bedrijf te kopen.

Vaak gestelde vragen

Wat zijn klantenservicebeoordelingen?

Een klantenservicebeoordeling is een mening van een klant over een klantenservice. Het bevat zijn positieve en negatieve ervaringen met de algemene klantenservice (contact met de makelaar, aankoopproces, verzenden van producten). Beoordelingen zijn erg handig bij het ontwikkelen van klantenservice, maar ook bij het ontwikkelen van andere activiteiten van het merk.

Zijn klantenservicebeoordelingen belangrijk voor een bedrijf?

Klantenservicebeoordelingen zijn uiterst belangrijk voor een bedrijf. Beiden beïnvloeden de latere aankoopbeslissingen van bestaande klanten en potentiële klanten. Daarnaast krijgt u informatie over wat de klantenservice in uw bedrijf is - of het bij uw klanten past of niet, wat de nadelen zijn en welke voordelen het heeft. Online beoordelingen geven het bedrijf geloofwaardigheid. Hierdoor is het zichtbaar in zoekmachines.

Hoe klanten om klantenservicebeoordelingen vragen?

Er zijn veel manieren om klanten om klantenservicebeoordelingen te vragen. We kunnen ze vragen dit te doen wanneer we klaar zijn met het oplossen van hun problemen (in elk communicatiekanaal - email, sociale media of telefoon). Een andere mogelijkheid is om een verzoek om feedback te sturen via sms, email, fanpage-post of privébericht. Het verzoek kan ook telefonisch worden gedaan. Vergeet niet aan te geven waarom het belangrijk is voor uw bedrijf en dat de stem van uw klanten voor u het belangrijkst is.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.