Gratis proefperiode

Laattijdig ticket

Wat is een laattijdig ticket?

Tickets die als te laat worden beschouwd, zijn tickets die nog niet zijn opgelost binnen de tijd die is toegewezen door de SLA. Als tickets te laat zijn, wordt de belofte die het bedrijf aan de klant heeft gedaan, verbroken. Daar zijn veel redenen voor: miscommunicaties, afhankelijkheden, overwerkte vertegenwoordigers of gewoon gefrustreerde klanten.

Voordat u iets anders doet, moet u eventuele schade beperken als tickets te laat worden. Vertegenwoordigers moeten hun excuses aanbieden en de klant een verklaring voor de vertraging geven. Als alternatief kunnen managers de touwtjes in handen nemen en dingen verplaatsen. Wat de manier van handelen ook is, het communiceren met de klanten en het geven van een passende uitleg van de omstandigheden is de eerste stap.

Terug naar woordenlijst

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .