Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live webchat

Wat is een live webchat?

Live webchat is een soort webgebaseerde communicatie die in realtime plaatsvindt. Mensen die live webchat gebruiken, kunnen tekstberichten, foto’s, video’s, links, GIF’s en emoji’s uitwisselen.

Live webchat

Hoe kan ik live chatten op mijn website?

Voor live webchat is geen extra chatsoftware nodig en daarom hoeven gebruikers geen tijd te verspillen met het installeren van software om te beginnen met chatten. Live webchat is gebruiksvriendelijk en voor iedereen toegankelijk. Om live chat op uw website te krijgen, moet u echter investeren in live chatsoftware. Bekijk deze link voor meer informatie over de voordelen van het gebruik van live chatsoftware.

Hoe creëer ik een live chat?

Als u bezoekers van uw website wilt laten chatten met uw ondersteuningsmedewerkers, moet u een live chatknop of -widget op uw website plaatsen. Bekijk deze stapsgewijze handleiding om aan de slag te gaan.

Waarom is live chat belangrijk?

De meeste bedrijven gebruiken tegenwoordig live webchat als een kanaal voor directe communicatie met klanten omdat het een snelle, efficiënte en kosteneffectieve methode is om websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.

Wat zijn de voordelen van live chat?

Bedrijven houden niet alleen van het gebruik van live webchat, maar klanten ook! Klanten zijn dol op het gebruik van live chat omdat hun vragen over het algemeen veel eerder worden beantwoord dan wanneer ze uw bedrijf hebben gebeld of gemaild. Daarom is het belangrijkste voordeel van live chat snelheid en efficiëntie bij de klantenservice. Als u extra hulp nodig heeft bij het verbeteren van uw klantenservice, overweeg dan om te investeren in helpdesksoftware.

Vaak gestelde vragen

Wat betekent live webchat?

Webchat is software waarmee bezoekers van de website van een bedrijf snel kunnen communiceren met het ondersteuningsteam. Het is handig voor zowel een bedrijf dat gemakkelijk een chat op hun website kan implementeren, als voor klanten die dat gemakkelijk kunnen. U hoeft geen extra downloadbare software te gebruiken om een ​​live webchat mogelijk te maken - alles gebeurt op de website, dus een webbrowser is voldoende.

 

Wat zijn de soorten live webchat?

Er zijn drie hoofdtypen live webchat. De eerste is de informatieve chat, het meest basale type. Het is zijn taak om informatie te verstrekken en vragen van websitebezoekers te beantwoorden. Het tweede type is een verkoopchat waar de klant een productaanbeveling kan krijgen. Vertegenwoordigers moeten dan worden gekenmerkt door kennis en verkoopvaardigheden. Het laatste type chat is klantenservice, d.w.z. het is gebaseerd op het helpen van klanten met hun problemen in verband met de aankoop van het product of met het product en de service zelf.

 

Kunt u live webchat gebruiken met LiveAgent?

Met LiveAgent kunt u live chatten op internet. Hierdoor kunnen klanten in realtime contact opnemen met vertegenwoordigers en een antwoord krijgen op hun vraag. De live chat van LiveAgent is vrij configureerbaar en heeft ook een optie om bestanden te uploaden waarmee de klant het probleem beter kan visualiseren.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.