Wat is een macro?
Er kunnen bepaalde acties zijn die uw ondersteuningsteam blijft herhalen. Om hun tijd te besparen, kunt u voorbereide reacties of acties maken en uw team deze laten gebruiken in plaats van elke keer het hele proces te moeten doorlopen.
Macro’s (of standaard of vooraf gedefinieerde antwoorden) zijn een snelle manier om aan de behoeften van uw klanten te voldoen. Ze helpen u ook om consistentie te bereiken in de antwoorden van verschillende leden van het ondersteuningsteam.
Meer weten over Standaardberichten in LiveAgent
Frequently Asked Questions
Wat is een macro?
Een macro is een berichtsjabloon die moet worden verzonden wanneer een klant een overeenkomend ondersteuningsticket ontvangt. Dankzij macro's kunt u uw werk automatiseren, omdat u hiermee herhaalde antwoorden kunt geven. De agent hoeft niet elke keer een nieuw bericht aan te maken.
Is het de moeite waard om macro's te gebruiken?
Het gebruik van macro's is noodzakelijk. Ze maken het werk beslist gemakkelijker en besparen tijd. Ze laten u toe om uw werk te automatiseren omdat u niet steeds hetzelfde bericht hoeft te typen, telkens als een klant met dezelfde vraag komt. Dankzij hen krijgt de klant vrijwel onmiddellijk antwoord op zijn vraag.
Biedt LiveAgent macro's?
LiveAgent biedt macro's. Met kant-en-klare berichten kunt u snel reageren op veelvoorkomende verzoeken met een standaardantwoord. In plaats van een antwoord te schrijven, gebruikt hij een kant-en-klaar bericht waarin de klant wordt verteld hoe het probleem kan worden opgelost.
Geautomatiseerde oproepsystemen
Automated call systems use pre-recorded voice messages to answer customer questions, help them with issues, or connect them with agents. These systems can customize ID, greetings, routing rules, and more. To avoid frustrating customers, it's important to keep messages brief and user-friendly. However, using these systems can save time and money, improve efficiency and productivity, and increase customer satisfaction and conversion rates. Prices for these systems vary depending on functionality, with LiveAgent offering over 180 features for €49 per representative per month, billed based on usage.
De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website. LiveAgent biedt verschillende automatiseringsregels, zoals IVR, standaardantwoorden, tickets taggen, vooraf gedefinieerde antwoorden, tijdsregels en meer.