Wie zijn medewerkers?
In LiveAgent zijn er veel soorten vertegenwoordigers en functies. Medewerker is een speciaal type vertegenwoordiger met een andere machtiging in LiveAgent.
Medewerkers zijn bijna identiek aan een normale vertegenwoordiger, maar er zijn enkele verschillen. Medewerkers kunnen niet communiceren met klanten. Ze kunnen intern communiceren met andere klantenvertegenwoordigers, hun eigen bijlagen toevoegen en verwijderen of gewoon klanteninformatie bekijken. Ze maken vaak interne opmerkingen om problemen en vragen van klanten op te lossen.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term "medewerkers"?
Medewerkers zijn mensen die met anderen aan een specifiek project of doel werken. De medewerker is een speciaal type vertegenwoordiger die geen contact kan opnemen met klanten. Meestal gaat het om interne problemen.
Hoe medewerkers instellen in LiveAgent?
Het instellen van bijdragers in LiveAgent is net als het toewijzen van andere functies. Dit kan door de beheerder in het LiveAgent-paneel worden gedaan door de configuratie in te voeren.
Hoe krijg ik toegang tot een lijst met medewerkers in LiveAgent?
Om toegang te krijgen tot de lijst met medewerkers, moet u een functie in het systeem hebben. Om een functie in het systeem toe te wijzen, moet u naar "Configuratie" gaan en vervolgens "Vertegenwoordiger " selecteren. Klik in de volgende stap op "creëer een vertegenwoordiger" en selecteer er een functie voor: dit kan vertegenwoordiger, beheerder of eigenaar zijn.
Expert’s note
Medewerkers zijn mensen die samenwerken aan een specifiek project of doel, maar geen contact hebben met klanten. Meestal zijn het interne teamleden.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.