Wie zijn medewerkers?
In LiveAgent zijn er veel soorten vertegenwoordigers en functies. Medewerker is een speciaal type vertegenwoordiger met een andere machtiging in LiveAgent.
Medewerkers zijn bijna identiek aan een normale vertegenwoordiger, maar er zijn enkele verschillen. Medewerkers kunnen niet communiceren met klanten. Ze kunnen intern communiceren met andere klantenvertegenwoordigers, hun eigen bijlagen toevoegen en verwijderen of gewoon klanteninformatie bekijken. Ze maken vaak interne opmerkingen om problemen en vragen van klanten op te lossen.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term "medewerkers"?
Medewerkers zijn mensen die met anderen aan een specifiek project of doel werken. De medewerker is een speciaal type vertegenwoordiger die geen contact kan opnemen met klanten. Meestal gaat het om interne problemen.
Hoe medewerkers instellen in LiveAgent?
Het instellen van bijdragers in LiveAgent is net als het toewijzen van andere functies. Dit kan door de beheerder in het LiveAgent-paneel worden gedaan door de configuratie in te voeren.
Hoe krijg ik toegang tot een lijst met medewerkers in LiveAgent?
Om toegang te krijgen tot de lijst met medewerkers, moet u een functie in het systeem hebben. Om een functie in het systeem toe te wijzen, moet u naar "Configuratie" gaan en vervolgens "Vertegenwoordiger " selecteren. Klik in de volgende stap op "creëer een vertegenwoordiger" en selecteer er een functie voor: dit kan vertegenwoordiger, beheerder of eigenaar zijn.
Expert note
Medewerkers zijn mensen die samenwerken aan een specifiek project of doel, maar geen contact hebben met klanten. Meestal zijn het interne teamleden.

Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Hoe voegt u live chat toe aan de Actinic winkel
Word een partner van Impressum en krijg toegang tot een breed scala aan klantenservicesoftware en zelfservicesoftware. Meld u vandaag nog aan!
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Creëer afdelingen in LiveAgent om klanteninteracties te verbeteren en efficiency te verhogen. Tutorial behandelt configuratie, toewijzing en aanpassing van afdelingen.
Vooraf gedefinieerde berichten
Canned messages zijn een efficiënte manier om snel en authentiek te reageren op klantvragen. Ze verbeteren de klanttevredenheid en verminderen reactietijden.