Wat zijn meerdere merken?
Met een add-on voor meerdere merken kunt u meer dan één merk tegelijkertijd beheren. Elk merk wordt gekenmerkt door meerdere factoren die zijn identiteit bepalen. Deze factoren zijn emailadressen voor ondersteuning, Helpcentrum, verschillende widgets en plug-ins. Ook sociale mediaplatforms, zoals Facebook of Twitter, helpen u bij het vormen van uw merk.
Bekijk een video over multibrand
Een multi-merkenstrategie is een strategie die wordt toegepast door grote bedrijven die meerdere of ‘zuster’-merken hebben. Elk merk is verantwoordelijk voor zijn eigen prijzen, productlijnen, distributiekanalen, klantrelaties, marketing en toeleveringsketen. LiveAgent-helpdesksoftware helpt bij het beheren van een multifunctionele strategie voor meerdere merken door middel van productdifferentiatie en merkstrategieën. De helpdesksoftware biedt ook analyses om de productprestaties en klantbetrokkenheid voor elk merk bij te houden. LiveAgent biedt klantenservice-integratie, waardoor meerdere merken verbonden blijven en de klanttevredenheid wordt gegarandeerd.
Frequently Asked Questions
Wat betekent multibrand?
Multi-brand is een add-on voor klantenservicesoftware waarmee u de klantenservice van verschillende merken binnen een bepaald bedrijf met één systeem kunt beheren en implementeren. Elk merk is anders en heeft andere functies, zoals helpdesk, ondersteuningsemailadressen, widgets, plug-ins en sociale mediaplatforms.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van multibrand?
De voordelen van multibrand zijn onder meer de mogelijkheid om emailadressen voor ondersteuning van meerdere merken toe te voegen, de mogelijkheid om helpcenters te maken, webwidgets toe te voegen, telefoonnummers te configureren en bovenal meerdere merken op één plek te ondersteunen.
Is het mogelijk om de multibrandfunctie in LiveAgent te gebruiken?
In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om de multibrand-functie te gebruiken. Het maakt service via meerdere kanalen en beheer van verschillende merken op één plek mogelijk. U kunt alles eenvoudig configureren.
Expert’s note
Met een add-on voor meerdere merken kan je verschillende merken beheren en hun identiteit bepalen met emailadressen, Helpcentrum, widgets, plug-ins en sociale mediaplatforms.
Antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media
Beloningen en loyaliteitsprogramma's zijn belangrijke factoren voor klanten, aangezien 75% van hen waarde hecht aan merken die deze aanbieden. Bedrijven kunnen prijsprikkels gebruiken om klantengedrag te stimuleren en een band op te bouwen met hun klanten. Goede communicatie met klanten is cruciaal voor bedrijven, en investeren in klantenservicetrainingen kan helpen bij de verbetering van de klantenervaring en het behoud van een goede merkreputatie. Inloggegevens voor LiveAgent worden verstuurd nadat de installatie is voltooid. De website maakt gebruik van cookies, en door verder te gaan wordt toestemming gegeven volgens het privacy- en cookiebeleid.
Zoho Desk-recensie van klantenservicesoftware voor sociale media
Overweegt u Zoho Desk voor uw klantenondersteuning op sociale media? Bekijk onze beoordeling en zie hoe het presteerde tijdens onze algemene test.
Klantenervaring met meerdere kanalen
Een naadloze communicatie tussen bedrijven en klanten op verschillende kanalen is essentieel voor een uitstekende klantenervaring. Klantenservice met meerdere kanalen verbetert communicatie, loyaliteit en verkoop. LiveAgent biedt een echte klantenervaring met meerdere kanalen.