Wat zijn meerdere merken?
Met een add-on voor meerdere merken kunt u meer dan één merk tegelijkertijd beheren. Elk merk wordt gekenmerkt door meerdere factoren die zijn identiteit bepalen. Deze factoren zijn emailadressen voor ondersteuning, Helpcentrum, verschillende widgets en plug-ins. Ook sociale mediaplatforms, zoals Facebook of Twitter, helpen u bij het vormen van uw merk.
Frequently asked questions
Wat betekent multibrand?
Multi-brand is een add-on voor klantenservicesoftware waarmee u de klantenservice van verschillende merken binnen een bepaald bedrijf met één systeem kunt beheren en implementeren. Elk merk is anders en heeft andere functies, zoals helpdesk, ondersteuningsemailadressen, widgets, plug-ins en sociale mediaplatforms.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van multibrand?
De voordelen van multibrand zijn onder meer de mogelijkheid om emailadressen voor ondersteuning van meerdere merken toe te voegen, de mogelijkheid om helpcenters te maken, webwidgets toe te voegen, telefoonnummers te configureren en bovenal meerdere merken op één plek te ondersteunen.
Is het mogelijk om de multibrandfunctie in LiveAgent te gebruiken?
In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om de multibrand-functie te gebruiken. Het maakt service via meerdere kanalen en beheer van verschillende merken op één plek mogelijk. U kunt alles eenvoudig configureren.