Wat is mobiele hulp?
Als klanten problemen of vragen hebben, kunnen ze via verschillende kanalen contact opnemen met de klantenondersteuning van het bedrijf. Als ze ondersteuning nodig hebben voor de iOS- of Android-app, kunnen ze een mobiele hulp gebruiken. Er zijn de meest voorkomende problemen en vragen opgelost.

Expert note
Mobiele hulp is een handige manier voor klanten om ondersteuning te krijgen voor iOS- of Android-apps. Hierdoor kunnen zij snel en gemakkelijk geholpen worden, wat de klanttevredenheid verbetert.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.