Wat is mobiele hulp?
Als klanten problemen of vragen hebben, kunnen ze via verschillende kanalen contact opnemen met de klantenondersteuning van het bedrijf. Als ze ondersteuning nodig hebben voor de iOS- of Android-app, kunnen ze een mobiele hulp gebruiken. Er zijn de meest voorkomende problemen en vragen opgelost.
Expert’s note
Mobiele hulp is een handige manier voor klanten om ondersteuning te krijgen voor iOS- of Android-apps. Hierdoor kunnen zij snel en gemakkelijk geholpen worden, wat de klanttevredenheid verbetert.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.
LiveAgent zoekt een Junior/Mid PHP developer voor hun steeds groeiende team. Ze zoeken een gepassioneerde collega die het platform kan ontwikkelen en verbeteren en willen dat je je stempel op hun ontwikkeling kunt drukken. Ze bieden flexibiliteit om te werken aan projecten van wereldklasse en je vindt hier ook ElasticSearch, Redis en AWS S3, naast MariaDB als belangrijkste opslagtechnologie. LiveAgent biedt voordelen zoals thuiswerken, flexibele werkschema's, gratis lunch, een multisportkaart en nog veel meer. Het bedrijf geeft ook de mogelijkheid om onbetaald verlof op te nemen en biedt betaalde vrije dagen voor full-time contractors.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Het biedt ook contextuele hulp, helpcenter sjablonen en mobiele helpdesk-apps. Gebruikers waarderen het vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak en ondersteuning. LiveAgent is een effectieve keuze voor ondersteuningstools.