Een ticket kan handmatig van de handler worden verwijderd door een andere vertegenwoordiger of door geautomatiseerde regels te gebruiken. In bepaalde scenario’s is het beter dat tickets niet toegewezen blijven, maar toch bij afdelingen horen of getagd worden.
Een vertegenwoordiger kan de toewijzing van een ticket ongedaan maken door de functie Overboeken te gebruiken en Doorverbinden naar: Afdeling te selecteren; Toewijzing aan: niet toegewezen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .