Wat is een ondersteuningsadres?
Een ondersteuningsadres is een emailadres dat uw klanten kunnen gebruiken om contact met u op te nemen als ze hulp nodig hebben. Het is het adres waar de meeste klantenservicemedewerkers klantenverzoeken behandelen.
Over het algemeen bestaat een ondersteuningsadres uit trefwoorden zoals info, help, ondersteuning, welcome, hello of andere. Hier volgt de “@” en uw domeinnaam. Hier zijn een paar voorbeelden van ondersteuningsadressen:
- support@liveagent.com
- help@liveagent.com
- info@liveagent.com
Als u gebruik maakt van ticketssoftware, kunt u tickets aanmaken vanaf verzoeken en meldingse-mails die naar dit adres zijn verzonden. Met functies zoals de algemene inbox worden al uw uitgaande en inkomende emails opgeslagen op één handige plek, zodat uw medewerkers niet meerdere communicatiekanalen hoeven te controleren.
Waarom is het belangrijk om een ondersteuningsadres te hebben?
Wanneer je een klantgericht bedrijf runt, is het essentieel om klanten een mogelijkheid te bieden om contact met je op te nemen. Het ondersteuningsadres stelt hen in staat om u te bereiken, serviceverzoeken in te dienen, problemen onder de aandacht te brengen en vragen te stellen. Uw supportadres fungeert vaak als een emailadres voor een distributiegroep, aangezien het toegankelijk moet zijn voor al uw ondersteuningsmedewerkers.

Waar kan ik een emailadres voor ondersteuning vinden?
Gewoonlijk kunt u het ondersteuningsadres van een bedrijf vinden op hun website op de pagina Contact met ons opnemen. Als u echter andere manieren wilt vinden om contact op te nemen met een bedrijf, bieden de meeste bedrijven meerdere kanalen aan, zoals live chat, telefonische ondersteuning, sociale media, video-oproepen en meer.
Is het mogelijk om het emailondersteuningsadres in LiveAgent te wijzigen?
Ja, in LiveAgent kunt u uw jokerteken emailadres aanpassen, aangepaste emailadressen toevoegen en zelfs een extern emailadres gebruiken voor ondersteuningsverzoeken.
Er is echter geen manier om ingebouwde emailadressen te wijzigen. Voor hen is er een vaste structuur: support@mail.DOMAIN.ladesk.com.
LiveAgent makes it easy to talk to your customers
Build strong relationships, increase sales, and provide stellar customer service with LiveAgent. Our wide range of features is yours to try by signing up for a 30-day free trial!
Frequently Asked Questions
Wat is een ondersteuningsadres?
Het ondersteuningsadres is het emailadres dat wordt gebruikt om klantenverzoeken in te dienen. Klanten kunnen zich tot deze adressen wenden als ze hulp nodig hebben. Ticketsysteem kan emails die naar dit adres worden gestuurd omzetten in tickets.
Hoe maakt u een ondersteuningsadres aan?
Om ondersteuningsadressen in LiveAgent te maken, ga naar het gedeelte "Configuratie" in het paneel, selecteer email en klik vervolgens op emailaccounts. Zodra de accounts zijn geconfigureerd en verbonden, kunt u LiveAgent gebruiken om antwoordemails naar verzoeken te sturen met behulp van deze adressen.
Kunt u uw ondersteuningsadres gebruiken in LiveAgent?
Ja, u kunt uw LiveAgent ondersteuningsadres gebruiken. Om het in te stellen, gaat u naar het paneel van de agent en zoekt u het tabblad Configuratie. Van daaruit selecteert u email en gaat u naar het gedeelte emailaccounts.
Expert note
Een ondersteuningsadres is een e-mailadres waar klanten hulp kunnen vragen. Het is samengesteld uit trefwoorden zoals info, help, ondersteuning, welkom, hallo of anderen die volgen met de @ en uw domeinnaam.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180 functies en 40 integraties die spraakcommunicatie stroomlijnt en bedrijfsregels automatiseert.
LiveAgent is een emailbeheersoftware met integraties en functies voor klantenservice, communicatiekanalen en feedbackplatforms zoals chat, call, forum en meer. Klanten kunnen de software gratis proberen en verschillende ondersteuningskanalen verkennen. De software is beschikbaar voor demo's en heeft meerdere verkoopcontacten. De website maakt ook gebruik van cookies.