Wat is een ondersteuningsportaal?
Het klantenondersteuningsportaal slaat uw kennisbankartikelen, forumberichten en feedback van uw klanten op. Het ondersteunt uw klanten, zelfs wanneer uw agenten niet online zijn. De look & feel kan volledig worden aangepast aan uw bedrijf en kan portaalbenchmarks verbeteren.
Meer informatie over ondersteuningsportaal in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat houdt een ondersteuningsportaal in?
Het ondersteuningsportaal is een selfservicetool voor online klantenondersteuning. Klanten kunnen het gebruiken om snel hulp te krijgen. Ondersteuningsportals stellen klanten in staat gemakkelijk en automatisch informatie te vinden.
Heeft u een ondersteuningsportaal nodig in uw bedrijf?
Als u eersteklas klantenservice in uw bedrijf wilt, moet u uw klanten toegang geven tot een ondersteuningsportzal. De mogelijkheid om hulp te vinden zonder contact op te hoeven nemen met ondersteuning is uiterst belangrijk en wordt gewaardeerd door klanten.
Stelt LiveAgent u in staat om een ondersteuningsportaal te creëren?
Met LiveAgent kunt u één ondersteuningsportal maken. Als u er meer dan één wilt aanmaken, kunt u er nog een aanmaken door op de knop "klantportaal maken" te klikken. Extra kennisbank kost €19/maand.
Expert’s note
Een ondersteuningsportaal is een online tool voor selfservice klantenondersteuning die klanten in staat stelt om informatie gemakkelijk te vinden en te ontvangen.
Effectieve emailmarketingstrategieën, e-mailsjablonen voor verkoop, klantenwerving en nieuwsbrieven, waarde bieden aan ontvangers en voldoen aan wettelijke voorschriften zijn belangrijk. Personalisatie en automatisering van e-mailsjablonen zijn essentieel voor klantgerichte marketing. LiveAgent biedt verschillende communicatiekanalen, waaronder email, voor klantenondersteuning.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Het biedt ook contextuele hulp, helpcenter sjablonen en mobiele helpdesk-apps. Gebruikers waarderen het vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak en ondersteuning. LiveAgent is een effectieve keuze voor ondersteuningstools.
KostencalculatorLeren biedt diverse softwareoplossingen voor klantenservice, VoIP-telefoonsystemen, selfservice, inkomende callcenters en klachtenbeheer. LiveAgent biedt geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, zoals een ticketsysteem, automatisering, rapportage en gamificatie, evenals live chat en een ingebouwd callcenter. Het biedt ook een helpcenter met een kennisbank, probleemrapportformulier, live ondersteuningschat, gebruikershandleidingen en artikelen. LiveAgent is geïntegreerd en eenvoudig te gebruiken, met een instructiehandleiding die u door de activiteiten van het helpcenter leidt.