Wat is een ondersteuningsportaal?
Het klantenondersteuningsportaal slaat uw kennisbankartikelen, forumberichten en feedback van uw klanten op. Het ondersteunt uw klanten, zelfs wanneer uw agenten niet online zijn. De look & feel kan volledig worden aangepast aan uw bedrijf en kan portaalbenchmarks verbeteren.
Meer informatie over ondersteuningsportaal in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat houdt een ondersteuningsportaal in?
Het ondersteuningsportaal is een selfservicetool voor online klantenondersteuning. Klanten kunnen het gebruiken om snel hulp te krijgen. Ondersteuningsportals stellen klanten in staat gemakkelijk en automatisch informatie te vinden.
Heeft u een ondersteuningsportaal nodig in uw bedrijf?
Als u eersteklas klantenservice in uw bedrijf wilt, moet u uw klanten toegang geven tot een ondersteuningsportzal. De mogelijkheid om hulp te vinden zonder contact op te hoeven nemen met ondersteuning is uiterst belangrijk en wordt gewaardeerd door klanten.
Stelt LiveAgent u in staat om een ondersteuningsportaal te creëren?
Met LiveAgent kunt u één ondersteuningsportal maken. Als u er meer dan één wilt aanmaken, kunt u er nog een aanmaken door op de knop "klantportaal maken" te klikken. Extra kennisbank kost €19/maand.
Expert note
Een ondersteuningsportaal is een online tool voor selfservice klantenondersteuning die klanten in staat stelt om informatie gemakkelijk te vinden en te ontvangen.

Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.