Het aantal tickets dat in een bepaalde tijd in een helpdesk is gegenereerd, wordt ontvangen tickets genoemd. Dit is één van de essentiële elementen van een bedrijf om te controleren. De gegevens helpen bij het analyseren van de ondersteunende rol van de vertegenwoordigers die in het bedrijf werken.
Laten we aannemen dat tussen het aantal gegenereerde tickets en het aantal opgeloste tickets geen grote kloof is. Dit betekent dat het ondersteunend personeel zeer efficiënt is met hun werk. U kunt de gegevens ook analyseren om te zien welke soorten tickets meer tijd nodig hebben om te worden opgelost en overeenkomstig te handelen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .