Open source ticketsysteem

Wat is een open source ticketsysteem?

Een open source ticketsysteem is een geweldige oplossing voor het beheren van vragen van klanten, ondersteuningsverzoeken of andere communicatie met klanten. Het wordt dus gebruikt om tickets toe te wijzen aan vragen en verzoeken van klanten. Elk gegenereerd ticket wordt bijgehouden en opgeslagen in het systeem. Hiermee kunnen vertegenwoordigers meerdere verzoeken samenvoegen.

Dit systeem genereert vaak minder kosten dan de eigen ticketsysteemsoftware. Het is een geweldige manier om de efficiëntie van uw zakelijke communicatie te vergroten.

Frequently asked questions

Wat betekent een open source ticketsysteem?

Open source software is software die door een brede ontwikkelingsgemeenschap kan worden ontwikkeld. Een open source ticketingsysteem is een systeem waarmee u klantvragen, serviceverzoeken en klantcommunicatie in het algemeen kunt beheren. Het wordt gebruikt om tickets toe te wijzen aan vragen en vragen van klanten.

Wat zijn de voordelen van een open source ticketsysteem?

Het zorgt voor een efficiënt beheer van alle vragen en vragen van klanten, evenals communicatie met hen via verschillende communicatiekanalen. Hiermee kunnen vertegenwoordigers meerdere threads verbinden. Elk gegenereerd ticket wordt bijgehouden en opgeslagen in het systeem. Dit alles stroomlijnt en automatiseert het werk van vertegenwoordigers.

Kunt u een open source ticketsysteem gebruiken via LiveAgent?

Via LiveAgent kunt u gebruik maken van het open source ticketingsysteem. Het zorgt voor een efficiënte klantenservice en de automatisering van het werk van vertegenwoordigers.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.