Gratis proefperiode

Opmerking

Wat is een opmerking?

Op tickets vastgelegde communicatie bestaat uit opmerkingen. Opmerkingen worden gemaakt door vertegenwoordigers van klanten en klanten. Opmerkingen kunnen privé zijn, wat alleen een klantenservicemedewerker en openbare opmerkingen kan zien. Om een opmerking te plaatsen, moeten klanten deze opschrijven en op de knop ‘Verzenden’ klikken. Het is zo gemakkelijk en eenvoudig.

In LiveAgent kunnen beheerders alle vertegenwoordigersranglijsten en opmerkingen van klanten in de tickets bekijken. De vertegenwoordiger kan alleen zijn eigen ranglijst en opmerkingen zien.

LiveAgent's commnet note
Ranglijst van vertegenwoordigers

Vaak gestelde vragen

Wat is een opmerking?

Een commentaar bestaat uit inzendingen die zijn ingediend door vertegenwoordigers van klanten en de klanten zelf. Ze worden in de meldingen toegevoegd als geldige annotaties. Ze kunnen privé zijn - dan worden ze alleen weergegeven door de klantenservice, maar ze kunnen ook openbaar zijn.

Wie kan opmerkingen maken?

Opmerkingen kunnen worden geschreven door vertegenwoordigers van de klant en de klanten zelf. Ze kunnen alleen worden weergegeven door de klantenservice (dan zijn ze privé) of ze kunnen openbaar zijn. Om een dergelijke opmerking te publiceren, moet de klant deze schrijven en op "verzenden" klikken.

Waar worden opmerkingen opgeslagen in LiveAgent?

LiveAgent's opmerkingen worden in de tickets opgeslagen. Beheerders kunnen alle ranglijsten en opmerkingen van vertegenwoordigers bekijken. De vertegenwoordiger heeft alleen toegang tot zijn eigen ranklijst en commentaren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.