Wat betekent opnieuw toewijzen?
Ticket kan tijdens zijn levenscyclus opnieuw worden toegewezen (overgedragen) van de ene vertegenwoordiger naar de andere. De redenen hiervoor kunnen verschillende zijn, zoals het feit dat de vertegenwoordiger onervaren is in een bepaald vakgebied, de klant die een andere vertegenwoordiger aanvraagt, de onbeschikbaarheid van de vertegenwoordigers en vele anderen.
Het opnieuw toewijzen van tickets wordt niet aanbevolen omdat het voor vertegenwoordigers behoorlijk tijdrovend kan zijn. Ook zijn de klanten misschien niet blij dat ze tussen vertegenwoordigers worden verplaatst wanneer er teveel herplaatsingen op hetzelfde ticket gebeuren.
Expert note
Opnieuw toewijzen is een tijdrovend proces dat klanten ongelukkig kan maken. Het is belangrijk om het te beperken en alleen te doen wanneer nodig.

Tevredenheidsvoorspellingsscores
De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.