Wat is pathfinder?
Pathfinder kan worden geïntegreerd in uw huidige software om uw klantenservice te verbeteren. Met de app kunt u de activiteit van eindgebruikers volgen 30 minuten vóór en nadat ze een helpticket hebben ingediend. Een duidelijk beeld hebben van waar de klant aan heeft gewerkt, kan zeer nuttig zijn voor het ondersteuningslid van uw team bij het oplossen van het probleem van de klant.
Frequently Asked Questions
Wat is pathfinder?
Pathfinder is een optie waarmee u de activiteit van eindgebruikers 30 minuten voor en na het indienen van een ondersteuningsticket kunt volgen. Hierdoor hebt u een beeld van waar de klant mee bezig is, wat het werk van de vertegenwoordiger die ondersteuning gaat bieden kan vergemakkelijken.
Hoe kunt u pathfinder gebruiken?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met huidige software. Hierdoor komen we erachter welke stappen de klant heeft genomen en kan het helpen bij het vinden van de oorzaak van het probleem, en ons laten zien wat de klant al heeft gedaan en niet effectief bleek te zijn.
Kunt u een pathfinder integreren in je LiveAgent-account?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met de huidige LiveAgent-software. Dit geeft u de kans om uw klantenservice te verbeteren.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.