Wat is pathfinder?
Pathfinder kan worden geïntegreerd in uw huidige software om uw klantenservice te verbeteren. Met de app kunt u de activiteit van eindgebruikers volgen 30 minuten vóór en nadat ze een helpticket hebben ingediend. Een duidelijk beeld hebben van waar de klant aan heeft gewerkt, kan zeer nuttig zijn voor het ondersteuningslid van uw team bij het oplossen van het probleem van de klant.
Frequently Asked Questions
Wat is pathfinder?
Pathfinder is een optie waarmee u de activiteit van eindgebruikers 30 minuten voor en na het indienen van een ondersteuningsticket kunt volgen. Hierdoor hebt u een beeld van waar de klant mee bezig is, wat het werk van de vertegenwoordiger die ondersteuning gaat bieden kan vergemakkelijken.
Hoe kunt u pathfinder gebruiken?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met huidige software. Hierdoor komen we erachter welke stappen de klant heeft genomen en kan het helpen bij het vinden van de oorzaak van het probleem, en ons laten zien wat de klant al heeft gedaan en niet effectief bleek te zijn.
Kunt u een pathfinder integreren in je LiveAgent-account?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met de huidige LiveAgent-software. Dit geeft u de kans om uw klantenservice te verbeteren.
LiveAgent biedt een volledige functionele helpdeskoplossing met meer dan 179 functies en meer dan 40 integraties, ondersteuning in 43 talen en aanzienlijke besparingen. Het biedt een gemakkelijke migratie van uw huidige helpdesk en zorgt voor belangrijke voordelen, zoals uitstekende klantenservice, een gratis optie en rendement op investering. LiveAgent wordt wereldwijd gebruikt door bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en de universiteit van Oxford.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen. Het is de meest beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020, met klanten als Huawei, BMW en de universiteit van Oxford. Probeer het gratis uit!