Wat zijn rapporten?
Rapporten, ook wel Analytics genoemd, geven u algemene inzichten in wat en in welk volume er gebeurt in uw account. LiveAgent biedt uitgebreide rapportage, inclusief analyseoverzicht, prestatierapport, agentstatistieken, afdelingsrapport, gespreksdetailrecord, tagrapport, tijdrapport, activiteitenlogboek, of controlelogboek, allemaal te exporteren naar CSV-bestanden.
Een van de handigste rapportagefuncties binnen LiveAgent is de vertegenwoordigersrapport, dat een uniek inzicht geeft in hoe uw vertegenwoordigers hun werktijd besteden. Deze vertegenwoordigersrapporten bevatten grafieken en veel weergaveopties zoals tags, gemiddelde tijd voor open antwoorden, inkomende berichten, gemiste chats, en meer.
Meer informatie over LiveAgent-rapporten.

Frequently Asked Questions
Hoe definieert u rapportages?
Rapporten zijn gegevensverzamelingen die u een algemeen beeld geven van wat er gebeurt in uw softwaresysteemaccount voor klantenondersteuning. Hiermee kunt u beoordelen of de service op het juiste niveau is of dat er behoefte is aan verbeteringen.
Hoe rapporten genereren in LiveAgent?
LiveAgent biedt uitgebreide rapporten die u kunt opvragen in de sectie Rapporten. Als u een document moet genereren, kunt u dit downloaden met de CSV-extensie.
Welke soorten rapporten biedt LiveAgent?
LiveAgent biedt uitgebreide rapporten, waaronder analyseoverzichten, prestatierapport, vertegenwoordigersrapport, afdelingsrapport, prestatierapport per tag, prestatie-tijdrapport, prestatierapport per kanaal en auditlogboek, uitgesplitst naar verschillende tijdsperioden (van single-user tot het volledige jaar).
Expert note
Rapporten bieden algemeen inzicht in uw klantenserviceaccount. LiveAgent heeft uitgebreide rapportagemogelijkheden, inclusief vertegenwoordigers-, afdelings-, en tagrapporten. Hierdoor kunt u prestaties meten en verbeteren.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Probeer alle communicatiekanalen uit terwijl uw LiveAgent klaar is. Chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback, Twitter.