Een rooster in termen van klantenondersteuning verwijst meestal naar een tijdsbestek waarin uw helpdesk actief is, of met andere woorden, wanneer uw vertegenwoordigers “online” zijn. In LiveAgent kunt u specifieke kantooruren instellen waarin uw vertegenwoordigers actief zijn, inclusief tijd, dag van de week of datum. Als een ticket buiten kantooruren binnenkomt, zijn de vertegenwoordigers niet verantwoordelijk voor de tijd buiten kantooruren (rooster).
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .