Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Standaardantwoorden

Wat zijn standaardantwoorden?

Standaardantwoorden zijn vooraf gedefinieerde antwoorden op veelvoorkomende vragen. Deze kunnen effectief het herhalen en herformuleren van antwoorden op de vragen van klanten die zich blijven herhalen, elimineren. In LiveAgent kunt u een onbeperkt aantal standaardantwoorden definiëren en deze beschikbaar stellen aan alle ondersteunend personeel in het algemeen of per afdeling. Alle berichten kunnen worden gekoppeld aan specifieke trefwoorden, dus het vinden van de juiste is een fluitje van een cent. Vertegenwoordigers kunnen ook hun eigen standaardberichten definiëren en hun respectievelijke workflows en behoeften personaliseren.

Meer informatie over Standaardantwoorden in LiveAgent.

Standaardberichten
Voorbeeld van standaardberichten
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is een standaardantwoord”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Standaardantwoorden zijn een reeks voorbereide antwoorden op veelgestelde vragen. Op gebieden zoals klantenservice of technische ondersteuning kan een standaardantwoord een zeer effectieve oplossing zijn voor zowel de klant als de vertegenwoordiger, door snelle antwoorden te geven en tijd te besparen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe gebruikt u standaardantwoorden?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In LiveAgent kunt u een onbeperkt aantal kant-en-klare antwoorden definiëren. Met dergelijke voorbereide antwoorden kunt u sneller antwoorden geven op herhaalde vragen. Vertegenwoordigers doen daardoor veel sneller hun werk, omdat ze kant-en-klare of licht aangepaste berichten sturen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Waar vindt u standaardantwoorden in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “U kunt het standaardantwoord van LiveAgent in uw paneel vinden door naar ‘Configuraties’ te gaan, vervolgens het tabblad ‘Automatisering’ te selecteren en op ‘Standaardantwoord’ te klikken. Reacties kunnen beschikbaar worden gesteld aan het gehele ondersteunend personeel of alleen aan geselecteerde afdelingen.” } }] }

FAQ

Wat is een standaardantwoord?

Standaardantwoorden zijn een reeks voorbereide antwoorden op veelgestelde vragen. Op gebieden zoals klantenservice of technische ondersteuning kan een standaardantwoord een zeer effectieve oplossing zijn voor zowel de klant als de vertegenwoordiger, door snelle antwoorden te geven en tijd te besparen.

Hoe gebruikt u standaardantwoorden?

In LiveAgent kunt u een onbeperkt aantal kant-en-klare antwoorden definiëren. Met dergelijke voorbereide antwoorden kunt u sneller antwoorden geven op herhaalde vragen. Vertegenwoordigers doen daardoor veel sneller hun werk, omdat ze kant-en-klare of licht aangepaste berichten sturen.

Waar vindt u standaardantwoorden in LiveAgent?

U kunt het standaardantwoord van LiveAgent in uw paneel vinden door naar ‘Configuraties’ te gaan, vervolgens het tabblad ‘Automatisering’ te selecteren en op ‘Standaardantwoord’ te klikken. Reacties kunnen beschikbaar worden gesteld aan het gehele ondersteunend personeel of alleen aan geselecteerde afdelingen.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.