Wat zijn statistieken?
Statistieken, ook wel Rapporten genoemd, zijn verschillende soorten metingen die nuttig voor u kunnen zijn om de huidige stand van uw bedrijf te zien. Er zijn 3 hoofdcategorieën van statistieken: op tijd gebaseerde statistieken, inspanningsstatistieken en statistieken voor vertegenwoordigersactiviteit.
Op tijd gebaseerde statistieken bieden u gegevens zoals de eerste antwoordtijd, de wachttijd van de aanvrager of de volledige oplossingstijd. Inspanningsstatistieken omvatten het aantal antwoorden, heropende of opnieuw toegewezen tickets en de activiteitsstatistieken van vertegenwoordigers hebben betrekking op online tijd, beschikbaarheid en opgeloste tickets. U kunt ook aangepaste statistieken maken om gegevens bij te houden die u het meest interesseren.
Meer informatie over Statistieken in LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Wat zijn statistieken?
Statistieken zijn maatstaven voor kwantificering. Ze worden gebruikt om prestaties of productie te evalueren, vergelijken en volgen. Het is een groep meetwaarden die het management of analisten regelmatig evalueren om de prestaties, meningen en bedrijfsstrategieën te behouden.
Wat zijn de meest voorkomende statistieken voor klantenondersteuning?
De meest voorkomende klantenservicestatistieken zijn Ticketvolume, het aantal meldingen dat het totale aantal oproepen in het helpveld meet. De volgende zijn de gemiddelde tijd voor het oplossen van problemen, de gemiddelde responstijd, de gemiddelde eerste responstijd, de klantentevredenheidsscore en de gemiddelde klantenservicetijd.
Welke statistieken kunt u meten in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u klanten en het werk van vertegenwoordigers meten. Als het om klanten gaat, kunt u onder andere Net Promoter Score, Klantentevredenheidsscore, Klanteninspanningsscore, Interne kwaliteitsscore, Klantenverbinding, Klantenverlooppercentage, Klantenbehoudpercentage, Aanbevelingspercentage meten. Als het om vertegenwoordigers gaat, kunnen we onder andere het ticketvolume, het aantal contacten, het serviceniveau en de ticketachterstand meten.
Expert note
Statistieken zijn metingen die nuttig zijn om de huidige stand van uw bedrijf te zien. Dit omvat op tijd gebaseerde statistieken, inspanningsstatistieken en statistieken voor vertegenwoordigersactiviteit.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
LiveAgent is een klantenserviceplatform dat bedrijven helpt bij het oplossen van klantenvragen en het verbeteren van de servicekwaliteit. Soft skills worden benadrukt voor optimale klantenservice. De LiveAgent-communicatiekanalen omvatten chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren en sociale media. Het platform maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.