Wat zijn statistieken?
Statistieken, ook wel Rapporten genoemd, zijn verschillende soorten metingen die nuttig voor u kunnen zijn om de huidige stand van uw bedrijf te zien. Er zijn 3 hoofdcategorieën van statistieken: op tijd gebaseerde statistieken, inspanningsstatistieken en statistieken voor vertegenwoordigersactiviteit.
Op tijd gebaseerde statistieken bieden u gegevens zoals de eerste antwoordtijd, de wachttijd van de aanvrager of de volledige oplossingstijd. Inspanningsstatistieken omvatten het aantal antwoorden, heropende of opnieuw toegewezen tickets en de activiteitsstatistieken van vertegenwoordigers hebben betrekking op online tijd, beschikbaarheid en opgeloste tickets. U kunt ook aangepaste statistieken maken om gegevens bij te houden die u het meest interesseren.
Meer informatie over Statistieken in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat zijn statistieken?
Statistieken zijn maatstaven voor kwantificering. Ze worden gebruikt om prestaties of productie te evalueren, vergelijken en volgen. Het is een groep meetwaarden die het management of analisten regelmatig evalueren om de prestaties, meningen en bedrijfsstrategieën te behouden.
Wat zijn de meest voorkomende statistieken voor klantenondersteuning?
De meest voorkomende klantenservicestatistieken zijn Ticketvolume, het aantal meldingen dat het totale aantal oproepen in het helpveld meet. De volgende zijn de gemiddelde tijd voor het oplossen van problemen, de gemiddelde responstijd, de gemiddelde eerste responstijd, de klantentevredenheidsscore en de gemiddelde klantenservicetijd.
Welke statistieken kunt u meten in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u klanten en het werk van vertegenwoordigers meten. Als het om klanten gaat, kunt u onder andere Net Promoter Score, Klantentevredenheidsscore, Klanteninspanningsscore, Interne kwaliteitsscore, Klantenverbinding, Klantenverlooppercentage, Klantenbehoudpercentage, Aanbevelingspercentage meten. Als het om vertegenwoordigers gaat, kunnen we onder andere het ticketvolume, het aantal contacten, het serviceniveau en de ticketachterstand meten.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
Bekijk hoe het met uw klantenondersteuningsafdeling gaat en hoe uw klanten erop reageren. Ontdek de huidige trends.
Hoe voert u een klantenonderzoek uit?
Het verzamelen van gegevens door middel van klantenonderzoeken en het analyseren van de gegevens levert u belangrijke inzichten op. Leer hoe u er een kunt maken.