Wat zijn statistieken?
Statistieken, ook wel Rapporten genoemd, zijn verschillende soorten metingen die nuttig voor u kunnen zijn om de huidige stand van uw bedrijf te zien. Er zijn 3 hoofdcategorieën van statistieken: op tijd gebaseerde statistieken, inspanningsstatistieken en statistieken voor vertegenwoordigersactiviteit.
Op tijd gebaseerde statistieken bieden u gegevens zoals de eerste antwoordtijd, de wachttijd van de aanvrager of de volledige oplossingstijd. Inspanningsstatistieken omvatten het aantal antwoorden, heropende of opnieuw toegewezen tickets en de activiteitsstatistieken van vertegenwoordigers hebben betrekking op online tijd, beschikbaarheid en opgeloste tickets. U kunt ook aangepaste statistieken maken om gegevens bij te houden die u het meest interesseren.
Meer informatie over Statistieken in LiveAgent.

Frequently asked questions
Wat zijn statistieken?
Statistieken zijn maatstaven voor kwantificering. Ze worden gebruikt om prestaties of productie te evalueren, vergelijken en volgen. Het is een groep meetwaarden die het management of analisten regelmatig evalueren om de prestaties, meningen en bedrijfsstrategieën te behouden.
Wat zijn de meest voorkomende statistieken voor klantenondersteuning?
De meest voorkomende klantenservicestatistieken zijn Ticketvolume, het aantal meldingen dat het totale aantal oproepen in het helpveld meet. De volgende zijn de gemiddelde tijd voor het oplossen van problemen, de gemiddelde responstijd, de gemiddelde eerste responstijd, de klantentevredenheidsscore en de gemiddelde klantenservicetijd.
Welke statistieken kunt u meten in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u klanten en het werk van vertegenwoordigers meten. Als het om klanten gaat, kunt u onder andere Net Promoter Score, Klantentevredenheidsscore, Klanteninspanningsscore, Interne kwaliteitsscore, Klantenverbinding, Klantenverlooppercentage, Klantenbehoudpercentage, Aanbevelingspercentage meten. Als het om vertegenwoordigers gaat, kunnen we onder andere het ticketvolume, het aantal contacten, het serviceniveau en de ticketachterstand meten.
Expert note
Statistieken zijn metingen die nuttig zijn om de huidige stand van uw bedrijf te zien. Dit omvat op tijd gebaseerde statistieken, inspanningsstatistieken en statistieken voor vertegenwoordigersactiviteit.

De tekst bespreekt het belang van effectieve productupdate-e-mails en het gebruik van sjablonen om professionele communicatie te bevorderen. Het biedt voorbeelden van feedback- en suggestieborden als interactieve methoden voor klantenfeedback en benadrukt het belang van een goede klantenervaring en snelle ondersteuning. LiveAgent wordt aanbevolen als klantenservicesoftware met meer dan 180 functies voor verbeterde klantenervaring en loyaliteit.
De tekst beschrijft het verschil tussen inkomende en uitgaande callcenters en hoe beiden geavanceerde software gebruiken om de efficiëntie en productiviteit te maximaliseren. Succesvol callcenterbeheer vereist het bijhouden van kritische statistieken en KPI's, het implementeren van flexibele werkmodellen en het inhuren van geschikte medewerkers. De tekst bevat ook een woordenlijst en informatie over LiveAgent, een klantenservicesoftware.
De tekst gaat over verschillende aspecten van marketing, zoals een klantgerichte marketingstrategie, e-mailsjablonen voor verkoop en re-engagement e-mails. Bedrijven moeten zich richten op het creëren van waarde voor klanten en effectieve klantenrelaties opbouwen. E-mailmarketing is een krachtig en efficiënt middel met een hoog rendement en conversieratio. Bedrijven moeten effectieve e-mailsjablonen hebben voor productlancering en herstel van betrokkenheid van inactieve klanten. Het is belangrijk om de e-mails te personaliseren en antwoorden te bieden op vragen over het product, hoe het werkt en waarom klanten het nodig hebben. Bedrijven halen het inkomen voor 65% van hun klanten uit bestaande klanten en verliezen jaarlijks € 1,6 biljoen door klantenverloop.