Wat is een ticket in de wacht?
Tickets die niet onmiddellijk kunnen worden opgelost, worden tickets in de wacht genoemd en worden gemarkeerd als open. De reden voor hun onvermogen om te worden opgelost, kan zijn dat een reactie van een klant of een teamlid wordt verwacht.
Expert note
Een ticket in de wacht betekent dat het probleem niet onmiddellijk kan worden opgelost en wordt gemarkeerd als open. Meestal wacht men op een reactie van een klant of teamlid.

Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma. Na aanmelding voor LiveAgent wordt er een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt er gewerkt aan het opstarten van het dashboard. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.