Wat doet het overdragen van een ticket?
Tickets kunnen worden overgedragen tussen afdelingen en/of vertegenwoordigers. Standaard behoren in een lege nieuwe LiveAgent-instantie alle tickets toe aan de afdeling Algemeen. Als u meer afdelingen aanmaakt en meer vertegenwoordigers toevoegt, kunt u in een vervolgkeuzemenu kiezen om het eigendom van het ticket over te dragen.
Alle ticketoverdrachten zijn voorzien van een tijdstempel en de exacte tijd en persoon die verantwoordelijk is voor de overdracht zijn te zien in de ticket-thread.
Wanneer een vertegenwoordiger een ticket overdraagt, kan deze notities en opmerkingen toevoegen en zelfs afbeeldingen plakken om zoveel mogelijk informatie te geven. Dit is om ervoor te zorgen dat de volgende agent die aan het ticket gaat werken, alle inzichten heeft die ze nodig hebben om het succesvol op te lossen.

Frequently Asked Questions
Wat houdt een overstapticket in?
Een transferticket is een ticket dat wordt overgedragen van de ene afdeling naar de andere of van de ene vertegenwoordiger naar de andere.
Hoe kunt u gebruik maken van de overstapkaartoptie?
Om de optie voor het overdragen van tickets te gebruiken, moet u het ticket selecteren dat u wilt overdragen en vervolgens de vertegenwoordiger of afdeling selecteren waarnaar u het wilt laten gaan.
Is de transferticketfunctie beschikbaar in LiveAgent?
Een transferticket is verkrijgbaar bij LiveAgent. De standaardoptie zorgt ervoor dat alle tickets tot het algemene gedeelte behoren. Als u meer afdelingen en agenten heeft, moet u in het vervolgkeuzemenu selecteren om het eigendom van de tickets over te dragen.
Expert note
Met LiveAgent kunt u gemakkelijk tickets overdragen tussen afdelingen en vertegenwoordigers, met notities en tijdstempels om alle informatie bij te houden.

Tevredenheidsvoorspellingsscores
De tekst beschrijft de verschillende producten en diensten van LiveAgent, zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en meer. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Het laatste deel van de tekst gaat over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.