Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tickets samenvoegen

Wat betekent tickets samenvoegen?

Af en toe hebben sommige klanten de gewoonte om meerdere tickets voor hetzelfde probleem in te dienen in een poging de aandacht van het bedrijf te trekken. Hoewel het mogelijk is dat dit verschillende personen van dezelfde organisatie zijn die een soortgelijk probleem melden, worden ze soms allemaal via een vergelijkbaar kanaal aan de orde gesteld en in sommige gevallen niet. In plaats van dat de vertegenwoordigers op elk van deze tickets afzonderlijk reageren, kunnen ze worden samengevoegd tot één ticket, waardoor het werk van de vertegenwoordiger gemakkelijker wordt.

Wanneer twee of meer tickets worden samengevoegd, wordt een van hen beschouwd als de primaire waarmee de andere worden gecombineerd. Vanaf dit punt blijft het ticket open en wordt er alleen gereageerd op de email van de primaire ticketaanvrager.

Meer informatie over Tickets samenvoegen in LiveAgent.

Tickets samenvoegen

Vaak gestelde vragen

Wat betekent de term tickets samenvoegen?

Tickets samenvoegen is een proces dat kan worden uitgevoerd wanneer u meerdere berichten ontvangt die betrekking hebben op hetzelfde ticket en deze wilt combineren in één ticket. Dit vergemakkelijkt het werk van de vertegenwoordiger door teksten en tags te combineren. Na het toepassen van een samenvoeging wordt het oorspronkelijke ticket verwijderd.

 

Welke voordelen biedt de functie voor het samenvoegen van tickets?

De functie van het combineren van tickets vergemakkelijkt in de eerste plaats het werk van de vertegenwoordiger. De agent hoeft dezelfde taken niet meerdere keren uit te voeren. Hij kan zijn werk efficiënter doen.

 

Biedt LiveAgent de functie voor het samenvoegen van tickets aan?

LiveAgent biedt een functie voor het samenvoegen van tickets. Als u bijvoorbeeld twee tickets van dezelfde klant heeft ontvangen, die beide hetzelfde onderwerp behandelen maar verschillende details hebben, kunt u ze combineren. U kunt ook tags samenvoegen. Houd er echter rekening mee dat deze actie onomkeerbaar is - het ticket wordt geblokkeerd. U kunt wel het originele ticket raadplegen en inzien.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.