Wat is een ticketsysteem?
Het ticketingsysteem is een essentieel onderdeel van helpdesksoftware, waarmee klantenvertegenwoordigers effectief en georganiseerd kunnen zijn. Een ticketsysteem ontvangt een verzoek van een klant om ondersteuning en maakt automatisch een ticket aan. Dan is een bepaalde vertegenwoordiger verantwoordelijk voor het oplossen van het ticket. In het ticketsysteem kunt u ook de ticketverantwoordelijkheden beheren.
Het eenvoudige ticketsysteem van LiveAgent waarschuwt u ook wanneer u op het punt staat een ticket te beantwoorden waar een andere vertegenwoordiger aan werkt.
Ticketsysteem voor klantenservice is een erg handig hulpmiddel dat elk personeelslid helpt om meer georganiseerd en efficiënter te zijn. Dit beheersysteem heeft ook een impact op kosten, omzet, klantentevredenheid en het is een grote tijdsbesparing.

Frequently asked questions
Hoe definieert u een ticketsysteem?
Het ticketsysteem is een beheertool die inzendingen van klanten verwerkt en catalogiseert. Het is een essentieel onderdeel van de helpdesksoftware en stelt medewerkers van de klantenservice in staat efficiënt en georganiseerd te werken.
Heeft elk bedrijf een ticketsysteem nodig?
Als u producten of diensten verkoopt en erkend wilt worden op de markt en wilt kunnen concurreren met andere bedrijven, heeft u een ticketsysteem nodig. Hiermee kunt u werk automatiseren, meldingen organiseren, efficiënte service verlenen, taken prioriteren en gemakkelijk tickets overdragen tussen agenten.
Is LiveAgent een ticketsysteem?
LiveAgent is een van de populaire ticketsystemen. Het volgt automatisch alle verzoeken van klanten en zet ze om in tickets, ongeacht het communicatiekanaal. De interface is intuïtief en zorgt voor een efficiënte bediening.