Tijdige oplossing betekent dat een ticket is opgelost volgens een tijdslimiet die is vastgelegd in de SLA. Op tijd tickets oplossen is belangrijk om uw klanten tevreden te houden. Alle vertegenwoordigers moeten proberen hun tickets altijd zo snel mogelijk op te lossen.
Tegenover een tijdige oplossing staat een te laat ticket. Dit betekent dat het niet binnen de in de SLA gestelde tijd is opgelost. Te late tickets kunnen een negatieve invloed hebben op uw bedrijf en moeten worden vermeden.
Terug naar woordenlijstOntvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .