Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vaak gegeven reacties

Wat worden vaak gegeven antwoorden?

De best mogelijke manier om met een vaak gegeven reactie om te gaan, is door deze in stukjes te ‘snijden’. Overweeg in eenvoudiger bewoordingen alle mogelijke oplossingen die kunnen worden bedacht met betrekking tot een bepaalde vraag. Begin dan een voor een met het beantwoorden van uw korte vraag. Combineer alle reacties van uw korte vraag, en klaar is Kees. U heeft met succes uw vaak gegeven antwoord samengesteld. Op deze manier hoeft u niet elke keer een nieuw antwoord op te stellen.

De best mogelijke manier om met een vaak gegeven reactie om te gaan, is door deze in stukjes te ‘snijden’. Overweeg in eenvoudiger bewoordingen alle mogelijke oplossingen die kunnen worden bedacht met betrekking tot een bepaalde vraag. Begin dan een voor een met het beantwoorden van uw korte vraag. Combineer alle reacties van uw korte vraag, en klaar is Kees. U heeft met succes uw vaak gegeven antwoord samengesteld. Op deze manier hoeft u niet elke keer een nieuw antwoord op te stellen.

Standaardberichten
Voorbeeld van standaardberichten

Meer informatie over standaardberichten in LiveAgent.

Vaak gestelde vragen

Hoe definieert u vaak gegeven reacties?

Vaak gegeven antwoorden zijn de antwoorden die het vaakst worden gegeven. Ze werken dus op dezelfde manier als de populaire FAQ. FGR is nodig om de reactietijd op veel voorkomende vragen te verkorten. Hierdoor hoeft u niet voor elke klant een nieuw, apart antwoord aan te maken dat naar een specifiek product of dienstkenmerk vraagt. Dankzij het FGR hoeft u het alleen maar individuele kenmerken te geven en op te sturen.

Wat is de rol van vaak gegeven antwoorden?

Vaak gegeven reacties is een tool die snellere en meer automatische reacties mogelijk maakt. U hoeft niet voor elke klant die een populaire vraag stelt een apart antwoord te schrijven. U hebt al een sjabloon klaar waarmee u snel kunt reageren. Het voorbereiden van een FGR helpt er ook voor te zorgen dat het antwoord alle benodigde elementen bevat die de klant verwacht en geeft u een betere kans om niets te vergeten.

Hoe maakt u vaak gegeven reacties?

U maakt FGR rechtstreeks in het LiveAgent-paneel. Door alle antwoorden die u nodig heeft te uploaden, kunt u ze eenvoudig met een paar klikken verzenden. Op deze manier bespaart u de tijd van de klantenservicemedewerkers, die gedurende deze tijd andere, minder automatische activiteiten kunnen uitvoeren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.