Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertegenwoordiger

Wat is een vertegenwoordiger?

Vertegenwoordigers zijn onlosmakelijk verbonden met elk bedrijf. Vertegenwoordigers of klantenvertegenwoordigers zijn mensen die voor klanten zorgen en een ondersteunende dienst verlenen. Ze beantwoorden oproepen, chats of berichten om vragen van klanten over de producten of diensten van het bedrijf op te lossen.

Respect voor klanten is belangrijk. Klantenvertegenwoordigers moeten een perfecte combinatie hebben van vaardigheden, persoonlijke eigenschappen en passie voor het product en de job.

Vertegenwoordigers met een beheerdersrol kunnen ook andere gebruikers beheren of een rapport bekijken. Met de rol van eigenaar hebben ze een benadering van facturen en zakelijke informatie.

Meer informatie over Agenten in LiveAgent.

Vertegenwoordigers
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is a definition of a term agent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent is the most important component of customer service software because it provides the skills of employees without which the software itself cannot lead the customer service. An agent is a person who solves problems and supports the client, thanks to which your brand can achieve better results. An agent acting as an administrator can supervise and configure the system.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to assign an agent role in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To assign someone the role of an agent in LiveAgent, go to ‘Configuration’ and then select the ‘Agents’ tab. In the next step, click ‘Create an agent’. Give the agent a name, specify the email address and gender. Finally, choose a precise role: Agent – browses the tickets and responds to them; or Administrator – can view requests, answer to them and manage system settings; or Owner – can manage the account, billing and system settings as well as view and respond to requests. Then the agent receives the password to their account by mail.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What are the competencies of an agent in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The agent is the most important element of the company’s customer service. They have the skills needed to provide the best customer service. The agent supports and solves problems, and if it acts as an administrator, it can supervise and configure the system. The agent should have a thorough understanding of company matters that may be of interest to the client (products, services, sales, marketing, etc.).” } }] }

FAQ

Wat is de definitie van de term vertegenwoordiger?

De vertegenwoordiger is het belangrijkste onderdeel van klantenservicesoftware omdat het de vaardigheden van werknemers biedt zonder welke de software zelf de klantenservice niet kan leiden. Een vertegenwoordiger is iemand die problemen oplost en de klant ondersteunt, waardoor jouw merk betere resultaten kan behalen. Een agent die optreedt als beheerder kan toezicht houden op het systeem en het configureren.

Hoe wijs ik een vertegenwoordigersfunctie toe in LiveAgent?

Om iemand de functie van vertegenwoordiger in LiveAgent toe te wijzen, gaat u naar ‘Configuratie’ en selecteert u vervolgens het tabblad ‘Vertegenwoordigers’. Klik in de volgende stap op ‘Maak een vertegenwoordiger aan’. Geef de vertegenwoordiger een naam, specificeer het emailadres en het geslacht. Kies ten slotte een precieze functie: Vertegenwoordiger – bladert door de tickets en reageert erop; of Beheerder – kan verzoeken bekijken, beantwoorden en systeeminstellingen beheren; of Eigenaar – kan de account-, facturerings- en systeeminstellingen beheren en verzoeken bekijken en beantwoorden. Vervolgens ontvangt de vertegenwoordiger het wachtwoord voor zijn account per email.

Wat zijn de competenties van een vertegenwoordiger in LiveAgent?

De vertegenwoordiger is het belangrijkste element van de klantenservice van het bedrijf. Ze hebben de vaardigheden die nodig zijn om de beste klantenservice te bieden. De agent ondersteunt en lost problemen op, en als hij optreedt als beheerder, kan hij toezicht houden op het systeem en het configureren. De agent moet een grondig begrip hebben van bedrijfsaangelegenheden die van belang kunnen zijn voor de klant (producten, diensten, verkoop, marketing, enz.).

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.