Gratis proefperiode

Website chat

Wat is website chat?

Websitechat is een geïntegreerde widget die zorgt voor een realtime chat. Het brengt gesprekken tot leven via videochat, live chat of telefoontjes. Het is een geweldige vervanging voor emailcommunicatie, omdat het veel sneller is. Ook beter dan een telefoontje, want het is niet nodig om een ​​spellingcontrole uit te voeren.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hoe integreer ik een chatbox in mijn website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Om chat met uw website te integreren, moet u eerst een code krijgen waarmee u de chat in de websitecode kunt implementeren. Meestal krijgt u deze code wanneer u zich registreert en zich abonneert op het geselecteerde programma. Het is belangrijk waar we de code insluiten, zodat we weten waar de chat wordt weergegeven.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hoe installeer ik een chatfunctie op de WordPress-website?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De plug-in voor de WordPress-website zelf is gratis, maar u moet een abonnement nemen om de chat te gebruiken. Nadat u zich heeft geregistreerd en de plug-in heeft ingeschakeld, kunt u de weergave van het chatvenster wijzigen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat zijn de voordelen om live chat op mijn website te gebruiken?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “De voordelen van het gebruik van live chat zijn: 1. de mogelijkheid om bestanden rechtstreeks over te zetten, 2. meertalige ondersteuning, 3. de mogelijkheid om een ​​andere adviseur aan het gesprek toe te voegen om het probleem op te lossen, 4. toegang vanaf verschillende apparaten en op verschillende tijdstippen, bijv. als we niet kunnen bellen, 5. uitvoeren van analyses en geschiedenis van communicatie met de klant, 6. grotere marketingkansen, 7. het verkrijgen van informatie en gegevens over klanten, 8. verhoging van de werkefficiëntie van het klantenserviceteam, 9. veel klanten kiezen live chat als de beste vorm van communicatie, 10. mogelijkheid tot praten tijdens de aankoop. ” } }] }

FAQ

Hoe integreer ik een chatbox in mijn website?

Om chat met uw website te integreren, moet u eerst een code krijgen waarmee u de chat in de websitecode kunt implementeren. Meestal krijgt u deze code wanneer u zich registreert en zich abonneert op het geselecteerde programma. Het is belangrijk waar we de code insluiten, zodat we weten waar de chat wordt weergegeven.

Hoe installeer ik een chatfunctie op de WordPress-website?

De plug-in voor de WordPress-website zelf is gratis, maar u moet een abonnement nemen om de chat te gebruiken. Nadat u zich heeft geregistreerd en de plug-in heeft ingeschakeld, kunt u het uiterlijk van het chatvenster wijzigen.

Wat zijn de voordelen om live chat op mijn website te gebruiken?

De voordelen van het gebruik van live chat zijn: 1. de mogelijkheid om bestanden rechtstreeks over te zetten, 2. meertalige ondersteuning, 3. de mogelijkheid om een ​​andere adviseur aan het gesprek toe te voegen om het probleem op te lossen, 4. toegang vanaf verschillende apparaten en op verschillende tijdstippen, bijv. als we niet kunnen bellen, 5. uitvoeren van analyses en geschiedenis van communicatie met de klant, 6. grotere marketingkansen, 7. het verkrijgen van informatie en gegevens over klanten, 8. verhoging van de werkefficiëntie van het klantenserviceteam, 9. veel klanten kiezen live chat als de beste vorm van communicatie, 10. mogelijkheid tot praten tijdens de aankoop.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.