Stressvrije ondersteuningssoftware voor sociale media

Leun achterover & ontspan terwijl LiveAgent alle meldingen omzet in tickets.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Gebruikt door
Social

Ondersteuning voor sociale media in uw helpdesk

Verbind uw social media kanalen met LiveAgent en organiseer alle klantenserviceverzoeken in één betrouwbare oplossing. Met het LiveAgent-ticketsysteem kunt u tickets van Facebook, Instagram, Twitter en Viber op één handige plek beheren. Houd uw sociale interacties hoog met een volledig uitgerust communicatieplatform en een helpdesk-tool in één.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Sociale ondersteuning

Klantenservice via sociale media is een relatief nieuwe softwareniche. Met dit systeem kunt u effectief communiceren met uw publiek door alle berichten en vermeldingen van uw merk op verschillende sociale netwerken op één enkele plaats te verzamelen.

Het belangrijkste voordeel van een omnichannel helpdesksysteem is dat u hiermee klantinteracties van andere klantenondersteuning-kanalen kunt zien in één dashboard. Bovendien wordt elk bericht verzameld in een algemene inbox en vervolgens omgezet in uniforme tickets met de hybride ticketstroom.

Social support

Beste oplossingen

Hoe tools voor sociale media-services kiezen?

Het belangrijkste is om rekening te houden met al uw vereisten en verwachtingen. De eerste stap is om te controleren of u andere communicatiekanalen aan uw communicatiesysteem wilt toevoegen en of u al uw communicatie op één locatie wilt verenigen. Controleer ten tweede of u live chat, email, telefonische ondersteuning of een klantenportaal nodig heeft. Het volgende dat u moet overwegen, zijn functies en integraties. Vergelijk tot slot de prijzen om de best mogelijke waarde te vinden.

Laat LiveAgent uw sociale media berichten afhandelen

Koppel accounts van elk populair sociale mediaplatform en laat LiveAgent uw accounts afhandelen

Facebook Integratie Demo: Hoe het werkt​

00:00/03:02
Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Publieksbeheer

Onze Facebook-integratie elimineert de noodzaak om meerdere apparaten, sociale media-accounts en het delen van inloggegevens te controleren. Alle vertegenwoordigers kunnen reageren op tickets vanuit uw algemene inbox, dus u hoeft niet afhankelijk te zijn van een Facebook-paginabeheerder. Het gebruik van uw Facebook-integratie is eenvoudig. Koppel eenvoudig uw Facebook-bedrijfspagina (of -pagina’s) aan uw LiveAgent-dashboard en ga aan de slag. Alle opmerkingen over uw sociale berichten of vermeldingen van uw pagina worden automatisch omgezet in tickets, waarop u kunt reageren en ze kunt archiveren. Als gevolg hiervan kan het u helpen een loyale online community op te bouwen door de klantenbetrokkenheid te vergroten.

  • Klanten uitnodigen om te chatten met automatische berichten
  • Maak van websitebezoekers klanten met chat

Efficiënte berichtenuitwisseling

Met de Facebook Messenger-integratie van LiveAgent kunt u in realtime met uw klanten chatten. Wanneer uw Facebook-pagina een direct bericht ontvangt, wordt dit direct omgezet in een ticket en naar het LiveAgent-dashboard gepusht. U kunt eenvoudig antwoorden, bijlagen verzenden of zelfs op de knop ‘Vind ik leuk’ klikken.

  • Klanten uitnodigen om te chatten met automatische berichten
  • Maak van websitebezoekers klanten met chat

Facebook Integratie Demo: Hoe het werkt

00:00/03:02

Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Twitter volgen met LiveAgent

00:00/06:38

Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent

Tweets volgen

Met de Twitter-integratie van LiveAgent kunt u alle @vermeldingen van uw pagina of alle #hashtags van uw keuze controleren.

Verbind eenvoudig uw Twitter-account met uw LiveAgent-dashboard en kies welke hashtags en vermeldingen u wilt controleren. Alle gecontroleerde hashtags en vermeldingen worden automatisch omgezet in tickets en kunnen automatisch worden toegewezen aan de afdeling die u kiest. LiveAgent haalt automatisch alle Tweets op met uw gecontroleerde zoekwoorden en u kunt erop reageren vanaf uw dashboard.

  • Klanten uitnodigen om te chatten met automatische berichten
  • Maak van websitebezoekers klanten met chat

Volgers beheren

Met de Instagram-integratie van LiveAgent kunt u berichten waarin u bent getagd of genoemd, bekijken en erop reageren, en reageren op eventuele opmerkingen over uw posts op sociale media. Bovendien hebt u met de algemene inbox van LiveAgent al uw tickets onder één dak, dus het is niet nodig om meerdere apparaten of accounts te monitoren. Het resultaat is dat LiveAgent uw agenten tijd bespaart, hun reactietijd voor vragen verbetert en de productiviteit van vertegenwoordigers verhoogt. Probeer het vandaag nog en creëer meteen een sterke aanwezigheid op sociale media.

  • Klanten uitnodigen om te chatten met automatische berichten
  • Maak van websitebezoekers klanten met chat

Hoe u uw Instagram-plug-in kunt gebruiken in LiveAgent

00:00/04:03

Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Viber-integratiedemo | LiveAgent

Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent

Sms’en via Postvak IN

Vertegenwoordigers kunnen ook klantenserviceproblemen oplossen via Viber, een van de populairste berichtenplatforms van dit moment. LiveAgent kan alle berichten van dit platform stroomlijnen naar uw ticketsysteem, waar ze worden omgezet in klantentickets. U kunt ze eenvoudig beantwoorden vanuit de algemene inbox. Viber werkt goed als aanvulling op uw sociale kanalen voor klanten die de voorkeur geven aan berichtenplatforms. Het beantwoorden van Viber-berichten werkt naadloos samen met andere communicatiekanalen in uw ticketing.

  • Organiseer uw Viber-communicatie op één plek
  • Reageer op Viber-berichten in uw ticketinbox

Slack-meldingen

Houd uzelf op de hoogte van nieuwe klantentickets of wijzigingen in ticketstatussen terwijl u met uw collega’s praat. We hebben een geïntegreerde Slack-plug-in in LiveAgent, zodat u niets belangrijks hoeft te missen. Druk gewoon op de schakelaar in de instellingen en ontvang LiveAgent-meldingen in een speciaal Slack-kanaal. Deze integratie is zeer aanpasbaar – u kunt specificeren welk type informatie u wilt ontvangen en regels selecteren voor het verzenden van meldingen naar bepaalde contacten of kanalen.

  • Blijf op de hoogte van uw ticketactiviteit in Slack
  • Pas uw Slack-meldingen over LiveAgent-tickets aan
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp-ondersteuning

Dankzij onze integratie kunnen medewerkers van de klantenservice de populairste sociale berichtenservice ter wereld gebruiken. Houd uw klanten tevreden door WhatsApp-berichten om te zetten in tickets om het oplossen van problemen gemakkelijker te maken. Voeg eenvoudig uw WhatsApp-account toe aan LiveAgent en begin met het beantwoorden van berichten. De WhatsApp-integratie werkt goed samen met onze ticketfuncties, zodat je sneller en betrouwbaarder ondersteuning kunt bieden.

  • Integratie met het meest populaire berichtenplatform
  • Beheer uw WhatsApp-communicatie vanuit uw ticketing
Let’s get social!

Behandel klantenproblemen met functies voor sociale media

Agenten kunnen eenvoudig vragen van klanten beantwoorden met onze volledig functionele universele inbox. Koppel uw sociale media-accounts van Facebook, Twitter, Instagram en Viber om kwalitatief hoogwaardige klantenservice te bieden met een grotere efficiëntie.

Verfijn het klantentraject met:

  • Snellere communicatie met productiviteitsfuncties
  • Efficiënte communicatie via sociale media met een algemene inbox
  • Naadloze verbinding met andere communicatiekanalen
Support team view

Ga aan de slag met de klantenservice van het sociale netwerk

Voeg eenvoudig elk belangrijk sociaal kanaal toe voor klantenservice. Verbind uw sociale accounts, beheer uw sociale profielen en creëer een trouw klantenbestand op hun favoriete platform.

Opvallende kenmerken van onze software voor ondersteuning voor sociale media

Ontdek alle belangrijke functies die u helpen een uitstekende klantenservice te bieden en uw beheermogelijkheden voor sociale gemeenschappen te verbeteren

Georganiseerde communicatie

Algemene inbox

Elk privébericht van elk social media-platform wordt georganiseerd in de algemene inbox. Het beste is dat de algemene inbox de communicatie van alle communicatiekanalen stroomlijnt en u helpt om klantencommunicatie in tickerthreads te verzamelen. Alle klantenondersteuningsprocessen worden eenvoudiger wanneer informatie op de juiste plaats staat.

  • Houdt gesprekken met klanten op één handige plek
  • Organiseert klantenservicevragen en communicatie
Organized communication
Efficient workflow

Efficiënte workflow

Automatiseringsregels

Effectieve klantenservice kan verder worden verbeterd met aangepaste regels voor automatisering. Deze kunnen u helpen snellere en efficiëntere klanteninteracties te bieden en u te helpen bij repetitieve en alledaagse taken. Regels kunnen worden aangepast en toegepast op verschillende situaties en taken om u te helpen een betere workflow te creëren en klantenberichten sneller te sorteren.

  • Automatiseer uw workflow en concentreer u op het belangrijke
  • Weg met alledaagse of repetitieve taken

Categoriseren

Afdelingen en tags

Klantenondersteuningsteams hebben verschillende specialisaties. Verdeel uw klantenservicemedewerkers in afdelingen en breng uw klanten elke keer naar de juiste experts. U kunt ook tags gebruiken om vragen van klanten of opmerkingen van klanten te markeren. Tags dienen als categorieën voor uw inbox, zodat u altijd weet met welk type probleem u te maken krijgt.

  • Verdeel de leden van het klantenserviceteam op basis van expertise
  • Gebruik tags om klantenservice-interacties te organiseren
  • Zorg voor correcte en tijdige klantenservice-oplossingen
Categorizing
Ticket features

Ticketfuncties

Macro's, bijlagen en notities

Verkort de reactietijden en verbeter de klantenservice met standaardberichten en vooraf gedefinieerde antwoorden. LiveAgent ondersteunt verschillende soorten bijlagen bij het beantwoorden van een ticket. Voel u vrij om notities achter te laten voor uw collega-agenten in tickets en hen op elk gewenst moment te informeren over zorgen van klanten of positieve interacties.

  • Volg de vraag van klanten met vooraf geschreven berichten
  • Laat notities achter en voeg bijlagen toe aan tickets
Medal

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar

Redenen waarom u sociale
klantenservice
software zou moeten gebruiken

Redenen waarom u sociale
klantenservice
software zou moeten gebruiken

Smiley face icon

Het grote geheel niet zien

Weet u niet waar u vorige gesprek met een klant over ging omdat het op een ander kanaal was? LiveAgent houdt dat bij.

Clock icon

Kostbare tijd verliezen

Schakelt u vaak tussen verschillende soorten software? Laat LiveAgent het werk voor u doen.

Web icon

Moeilijk te beheren

Beheert u meerdere profielen op verschillende sociale netwerken? Met LiveAgent beheert u ze allemaal vanuit één dashboard.

 

Wat zeggen de cijfers over ondersteuning via sociale media?

Bekijk enkele van de belangrijkste statistieken over klantenondersteuning via sociale media en ontdek waarom u sociale media zou moeten gebruiken voor klantenondersteuning

Sociale aanwezigheid

Sociale media klantenservice wordt een noodzaak in de zakenwereld. Bereik zowel bestaande als potentiële klanten met uw sociale pagina’s. Geef koopadvies en sociale klantenservice aan uw publiek.

  • Vergroot uw aanwezigheid op sociale media en reageer sneller
  • Ticketing stroomlijnt uw sociale communicatie
Chart

63%

van de klanten verwacht service via sociale media

Sociale media zijn essentieel geworden voor klantenservice. Verbeter uw aanwezigheid op sociale media en wees er voor uw publiek.

Klantentevredenheid

Uit onderzoek blijkt dat het afhandelen van klachten en verzoeken van klanten via sociale media een hoog tevredenheidspercentage heeft. Verbeter de klantentevredenheid met LiveAgent en verbeter uw klantenservice.

  • Verbeter de klantentevredenheid met sociale media
  • Overtref de verwachtingen met regelmatige antwoorden en activiteit
Chart

70%

tevredenheidspercentage

Een hoog percentage klanten is tevreden over de manier waarop hun problemen via sociale media worden opgelost. Bezuinig niet op kwaliteitsvolle sociale klantenservice en verbeter deze vandaag nog.

Creëer loyaliteit

Verwerk interacties met klanten veel sneller met LiveAgent als uw oplossing voor sociale media. Reageer snel en geef op consistente wijze inzichtelijk advies en antwoorden op al uw sociale kanalen.

  • Klantenloyaliteit verhogen met goede service
  • Consistente antwoorden en klantenondersteuning bieden
Chart

79%

van de klanten verwacht binnen 24 uur een antwoord

Krijg de beste resultaten van klantentevredenheidsonderzoeken en bied snelle klantenservice-activiteiten op sociale media.

Bespaar meer op ondersteuningstools voor sociale media

Zoek software voor ondersteuning voor sociale media die u de beste waarde biedt en uw budget bespaart. Start de vergelijking en vind de juiste functies voor de juiste prijs.

Getuigenissen

Koop LiveAgent
en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

De beste waarde voor uw geld

We hebben zorgvuldig geselecteerde functies in onze abonnementen, zodat u het meest betaalbare abonnement met de beste waarde kunt kiezen. Betaal alleen voor wat u gebruikt zonder uw budget te overschrijden.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart
en veel meer
$15 maand

Ticket

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • Onbeperkte emailadressen
  • Geavanceerde rapportage
  • Klantenportaal + forum
$29 maand

Ticket+chat

  • Idem zoals in Ticket + plus:
  • Onbeperkte chatknoppen
  • Feedbackbeheer
  • Realtime bezoekerstoezicht
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • & chatknop
  • 1 telefoonnummer
  • 1 emailadres

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden. Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.

Wat is ondersteuning voor sociale media?

Ondersteuning via sociale media verwijst naar het bieden van klantenondersteuning via elk sociaal medianetwerk waar zowel zakelijke accounts als klanten aanwezig zijn. De meest voorkomende en populairste sociale netwerken voor het bieden van klantenondersteuning zijn Facebook, Twitter en Instagram. Sites zoals Quora of Reddit worden vaak op dezelfde manier gebruikt.

Wat is ondersteuningssoftware voor sociale media?

Ondersteuningssoftware voor sociale media is een soort klantenondersteuningssoftware die zich direct richt op het helpen van klantenondersteuningsmedewerkers om efficiënte service te bieden via sociale media. Alle zakelijke sociale media-accounts worden op één plek verzameld en er worden tickets gemaakt voor opmerkingen, tweets, directe berichten en andere communicatie via sociale media. De communicatie kan effectief worden gedistribueerd naar agenten die sneller kunnen inspelen op de behoeften van de klant.

Waarom is LiveAgent ideale software voor ondersteuning van sociale media?

LiveAgent is een geweldige ondersteuningsoplossing voor sociale media dankzij de Facebook-, Twitter-, Instagram- en Viber-functies. Verbind uw sociale media-accounts en houd alles bij wat er gebeurt op uw bedrijfspagina's binnen het betrouwbare ticketingsysteem van LiveAgent. Elke klant interactie wordt veilig opgeslagen, georganiseerd en verdeeld onder beschikbare vertegenwoordigers.

Waarom is sociale media belangrijk voor klantenondersteuning?

Het gebruik van sociale mediaplatforms neemt wereldwijd voortdurend toe, daarom is het belangrijk voor bedrijven om precies daar aanwezig te zijn waar hun klantenbestand veel tijd doorbrengt. Het bieden van ondersteuning via sociale media is handig voor klanten en stelt bedrijven in staat hun klanten tevreden te stellen. behoeften, wat hen op hun beurt helpt meer producten of diensten te verkopen.

Wat zijn de voordelen van ondersteuningssoftware voor sociale media?

De belangrijkste voordelen zijn snelheid, efficiëntie en betrouwbaarheid. Ondersteuningssoftware voor sociale media stelt zelfs kleinere teams in staat volledige klantenondersteuning te bieden dankzij georganiseerde communicatie en transparant gebruiksgemak. Zakelijke sociale media-accounts kunnen groeien dankzij betrouwbare ondersteuning die ook de prestaties van andere aspecten, zoals verkoop, kan verbeteren.

Wat kost software voor ondersteuning van sociale media?

LiveAgent wordt geleverd met een betaald abonnement dat een onbeperkt aantal Facebook-, Messenger-, Instagram- en Viber-accounts ondersteunt voor een eerlijke prijs. U krijgt ook toegang tot het ultramoderne ticketsysteem, een betrouwbaar live chatwidget, callcenterfunctie en een klantenportaal met de kennisbank voor €49 per maand per vertegenwoordiger.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo