LiveAgent combineert de kracht van een algemene inbox, realtime live chat, geïntegreerd callcenter en krachtig klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en een enorm aantal integraties zorgen samen voor krachtige klantenservicesoftware die perfect is afgestemd op uw zakelijke behoeften.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden aanvaard ik de algemene voorwaarden en het privacybeleid.
De Nederlandse klantenservice software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.
LiveAgent bevat meerdere kanalen, elk met tal van functies, waardoor het krachtige alles-in-één klantondersteuningssoftware voor uw bedrijf is.
U weet hoe moeilijk het is om elke klant en elk gesprek op te volgen. Maak het u gemakkelijker en concentreer u op de kern van uw bedrijf door ticketingsoftware en helpdesk van LiveAgent te implementeren. Het combineert al uw emailadressen in één algemene inbox, die gemakkelijk te beheren is dankzij de mogelijkheid om een onbeperkt aantal afdelingen en labels aan te maken en de mogelijkheid om tickets uit te stellen. Elk type communicatie wordt “omgezet” naar tickets, zodat chats, mails en zelfs oproepen dezelfde interface hebben.
67% van de klanten verwacht dat er live chat op websites wordt geplaatst omdat het hen gemakkelijk toegang geeft tot informatie en antwoorden op hun vragen. Houd nauwer contact met uw klanten door live chat te implementeren en geniet van realtime typweergave van uw klanten en verhoog uw reactiesnelheid. Krijg realtime inzichten over wie er aan het chatten is, wie er in de wachtrij staat en wie op uw website browst. Start een chatgesprek met bezoekers met één druk op de knop.
Maak contact met uw klanten ook via telefoon- of videogesprekken, allemaal vanuit één enkele klantenservice software, namelijk LiveAgent. Een volledig uitgerust callcenter in de cloud ondersteunt een breed gamma aan apparaten, variërend van gewone hardwaretelefoons, softphones tot pc-naar-pc-oproepen via de browser. Sluit gewoon uw favoriete VoIP-providers aan en bereid u voor om technische ondersteuning te bieden, ook via spraak. Wilt u nog iets extra doen? U kunt ook op LiveAgent vertrouwen, aangezien het ook videogesprekken ondersteunt.
Blijf beschikbaar voor uw klanten, zelfs als u offline bent.
Creëer meerdere kennisbanken, klantenforums of FAQ’s en laat uw klanten zelf naar antwoorden zoeken, zelfs als u offline bent. Bijna 70% van de klanten geeft er de voorkeur aan om zelf antwoorden te vinden voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning. Zet eenvoudig een klantenportaal op met slechts enkele klikken of creëer meerdere kennisbanken en pas ze aan uw merken of het ontwerp van uw bedrijf aan. Suggesties of feedbackenquêtes spelen ook een belangrijke rol voor uw klanten omdat ze hen brede contactmogelijkheden bieden.
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan versterken en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
Sluit snel uw Facebookpagina, Twitter of Instagram account aan en beantwoord vragen van klanten rechtstreeks vanuit uw helpdeskoplossing. Reageer op opmerkingen, prikbordberichten of vermeldingen zonder dat u afzonderlijke pagina’s hoeft te openen in de uniforme interface van LiveAgent. Bespaar tijd en geld en verras uw klanten met supersnelle antwoorden.
Het gratis abonnement van LiveAgent biedt naast andere functies een gratis kennisbank. Met een betalend abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Klantenondersteuningssoftware is een systeem waarbij al uw vragen van klanten worden verzameld via meerdere kanalen, zo niet allemaal. Bovendien heeft het alle functies om uw klantenservice of ondersteuning te helpen om uw websitebezoekers en klanten te helpen.
Bij het kiezen van de juiste klantenservicesoftware voor uw bedrijf, moet u vooraf een aantal factoren evalueren. Begin met opschrijven wat de behoeften en voorkeuren van uw bedrijf zijn. Begin daarna met onderzoeken. De beste manier is om onderzoek te doen op reviewplatforms zoals G2 of Capterra. Op deze manier kan uw bedrijf de lijst efficiënt verkleinen. De volgende stap is het vergelijken van functies, ontwerp en prijzen, zodat u de beste software kunt bepalen, zo niet de winnaar. Onze laatste tip is om de software te testen. Probeer het een paar dagen of weken uit en kijk of uw klantenservice effectief kan navigeren en het systeem kan gebruiken voordat u een abonnement aanschaft.
Tegenwoordig zijn er veel meer soorten klantenservice dan drie. Hier zijn er slechts een paar: live chat, forums, selfservice, oproepen, emails, SoMe. Omdat klanten overal zijn, is het essentieel om ondersteuning te bieden op meerdere, zo niet alle, kanalen. Klantenservice software is de beste oplossing om uw klanten online efficiënt en effectief bij te staan.
LiveAgent is klantenservicesoftware die drie abonnementen biedt voor bedrijven met verschillende behoeften. Als u op zoek bent naar een voordelig abonnement, dan is een Ticket-abonnement de beste optie voor u. Voelt u zich vrij om het gratis uit te proberen om alle beschikbare functies te testen. We hebben ook een volledig gratis account dat misschien wel geschikt is voor uw startend bedrijf. Als u meer wilt weten, ga dan naar onze prijspagina.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .