Kennisbanksoftware

Maak een verbluffende kennisbank enamp; Veelgestelde vragen met minimale inspanning.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Kennisbanksoftware voor uitstekende zelfbediening

Heeft u moeite met vragen van klanten en zou u gewoon willen dat zij dit zelf zouden oplossen? Kennisbanksoftware van LiveAgent biedt u uw eigen kennisbank en een speciale klantenportaalwebsite. Vul het met educatieve artikelen en veelgestelde vragen, zodat klanten zichzelf kunnen helpen of met klanten in contact kunnen komen op forums. Probeer het vandaag nog uit en kijk hoe u uw werk gemakkelijker kunt maken.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bericht sneak peeks

Omdat LiveAgent u kan helpen aan de slag te gaan in het kennisbankspel, voor een eerlijke prijs en met minimale inspanning. Na registratie krijgt u direct uw eigen kennisbankwebsite en kunt u direct beginnen met het bouwen en schrijven van artikelen. Onze functies kunnen u bij elke stap helpen en u kunt veel van onze beschikbare integraties gebruiken om de ervaring te verbeteren.

Message sneak-peeks

Kennisbank /
Klantenportaaldemo

00:00/05:06

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Kennisbanksoftware

LiveAgent kan u helpen met minimale inspanning uw eigen klantenportaal te bouwen! Onze kennisbanksoftware wordt geleverd met een intuïtieve interface, een rich-text-editor en andere essentiële functies waarmee u inhoud voor uw klanten kunt voorbereiden. LiveAgent ondersteunt ook meerdere talen, aangepaste thema’s, discussieborden, zoeken en nog veel meer!

  • Gemakkelijk toegankelijke kennisbankartikelen voor alle klanten
  • Betrouwbaar kennisbeheer in één klantondersteuningsoplossing

Knowledge base management

Bekijk hoe eenvoudig het is om aan de slag te gaan met de LiveAgent kennisbanksoftware. Ga in slechts vier eenvoudige stappen aan de slag en bied geweldige klantenservice voor iedereen!

Lets talk

Kennisbeheer voor ondersteuningsteams

Bespaar uw helpdesk wat tijd en ga aan de slag met kennisbeheer. U kunt elke kennisbankinhoud en ticket eenvoudig rechtstreeks vanuit het LiveAgent-dashboard beheren. Het is gemakkelijk en effectief voor elk type gebruiker dankzij onze intuïtieve interface.

Een greep uit wat uw agenten kunnen gebruiken:

  • Schrijf uitgebreide artikelen voor klanten met onze WYSIWYG-editor
  • Externe en interne kennisbanken voor het delen van kennis
  • Aanpasbare thema’s en een prachtige interface voor uw kenniscentrum

Dit is wat u krijgt met onze kennisbanksoftware

Bekijk enkele van de belangrijkste functies van onze kennisbankoplossing en onze helpdesksoftware.

Contentbeheer

De What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor van LiveAgent is de perfecte tool voor het maken van artikelen. Het biedt een geweldige reeks bewerkings- en opmaakfuncties, zodat u creatief aan de slag kunt en geweldige artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten kunt maken om uw kennisbasis uit te breiden. Voeg afbeeldingen en video’s toe, of zelfs stukjes HTML- en CSS-codes om uw kennisbank nog verder aan te passen.

De What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor van LiveAgent is de perfecte tool voor het maken van artikelen. Het biedt een geweldige reeks bewerkings- en opmaakfuncties, zodat u creatief aan de slag kunt en geweldige artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten kunt maken om uw kennisbasis uit te breiden. Voeg afbeeldingen en video’s toe, of zelfs stukjes HTML- en CSS-codes om uw kennisbank nog verder aan te passen.

Content management
LiveAgent's customer portal setting

Bezoekers bijhouden

Onze forumfunctie is een integraal onderdeel van elke LiveAgent-kennisbank. Elk lid van het klantenserviceteam of elke klant kan deelnemen aan een forumgesprek en oplossingen met elkaar delen. LiveAgent heeft ook interne forums en een interne kennisbank voor het delen van kennis, uitsluitend voor medewerkers. Forum kan ook worden gebruikt om tickets te maken om vragen bij te houden.

  • Bouw relaties op met klanten via het forum
  • Samenwerken met collega’s en klanten

Meer informatie over het forum

Tevreden klanten

Feedback is een integraal onderdeel van elk bedrijf, omdat het u kan helpen zowel uw zwakke als sterke punten te vinden. LiveAgent kan u helpen op de hoogte te blijven van klantfeedback met onze Feedback & Suggesties functies. Geef uw klanten de mogelijkheid om wijzigingen voor te stellen of nieuwe ideeën voor verbetering aan te dragen. U kunt de feedbackknop ook aanpassen.

  • Verzamel feedback en suggesties met één knop
  • Verbeter uw klantenrelaties met suggesties
Happier customers
Advanced search

Geavanceerd zoeken

Het zoeken naar artikelen kan een hele klus zijn, vooral als je zoekt in rijke en uitgebreide kennisbanken. Daarom hebben we het zoeken eenvoudiger gemaakt met onze kennisbank Zoekwidget. Het past perfect op elke LiveAgent-kennisbank en u hoeft uw vinger niet te bewegen om het te integreren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan u en uw klanten helpen precies te vinden wat u nodig heeft.

  • Eenvoudige maar effectieve zoekwidget voor eenvoudig zoeken
  • Verbeterde gebruikerservaring in de kennisbank

Meer informatie over zoekwidgets

Intuïtieve interface

Gebruiksvriendelijk dashboard

Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar ook uw medewerkers mag u niet vergeten. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren dashboard dat elke workflow tot een eenvoudige taak maakt. Je hebt geen cursussen nodig om aan de slag te gaan, omdat we alles zo intuïtief mogelijk maken en we blijven verbeteren.

  • Intuïtieve interface met eenvoudige navigatie
  • Gemakkelijk te gebruiken, zelfs zonder kennis of ervaring
Intuitive interface
Simple organizing

Eenvoudig organiseren

Categorieën

Het zoeken naar artikelen kan nog eenvoudiger worden gemaakt als u ze in categorieën kunt onderbrengen. Met LiveAgent kunt u dit doen en u kunt zoveel aangepaste categorieën maken als u nodig heeft om uw artikelen dienovereenkomstig te ordenen. Hierdoor verdwalen uw klanten en agenten niet in de inhoud en kunnen ze artikelen gemakkelijk vinden.

  • Verbeter het delen van kennis met categorieën
  • Maak uw artikelen gemakkelijk vindbaar met relevante onderwerpen

Wereldwijd bereik

Laat je niet tegenhouden door taalbarrières. De kennisbank van LiveAgent ondersteunt meer dan 40 talen, zodat u ondersteuning kunt bieden in elke taal die u nodig heeft. Verbeter de klantentevredenheid en maak uw kennisbeheer meertalig om meer klanten in verschillende landen te bereiken.

  • Maak kennisbankinhoud in meerdere talen
  • Bereik meer doelgroepen met uw kennisbanken

Meer informatie over meertalige ondersteuning

Worldwide reach
Multi-knowledge base

Multi-kennisbank

Heeft u een oplossing nodig voor meerdere bedrijven of wilt u artikelen scheiden voor beter beheer? Wij staan achter je. LiveAgent kan een multi-kennisbank ondersteunen. U kunt er zoveel maken als je nodig hebt, en ze allemaal aanpassen. Nu kunt u kennis van meerdere merken of bedrijven beheren met één oplossing.

  • Beheer meerdere externe kennisbanken
  • Maak meerdere privékennisbanken voor agenten

Meer informatie over de multi-kennisbank

Gebruikershandleidingen

Artikels

Het bewerken van artikelen is eenvoudig in onze geweldige artikeleditor en u hoeft zich aan geen enkele beperking te houden. Schrijf op een natuurlijke en gemakkelijke manier met onze volledig uitgeruste editor en gebruik de snelle artikelconfiguratie om ze in zeer korte tijd te verbergen of te bewerken. Creëer interne en externe artikelen met minimale complicaties dankzij LiveAgent.

  • Schrijf uitgebreide artikelen en handleidingen
  • Instrueer uw klantenondersteuningsteams

Meer informatie over artikelen

User manuals
File support

Bestandsondersteuning

U hoeft niet alleen op tekst te vertrouwen wanneer u inhoud maakt in LiveAgent. Voeg op elk gewenst moment afbeeldingen, schermafbeeldingen, foto’s, audiobestanden of zelfs videobestanden toe aan uw artikelen. Bijlagen zijn ideaal om uw artikelen met inhoud te verrijken en de aandacht op de belangrijke zaken te vestigen.

  • Voeg allerlei soorten bijlagen toe aan artikelen
  • Verbeter uw artikelen met afbeeldingen, video’s of spraak

Meer informatie over bijlagen

Medal

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Annuleer wanneer u maar wilt

Wordt beter met flexibele kennisbeheersoftware

Verbeter uw bedrijf op alle belangrijke aspecten en begin aan de verwachtingen van uw klanten te voldoen met de juiste kennisbankoplossing.

Behaal een voordeel

De meeste bedrijven richten hun klantenserviceteams uitsluitend op directe ondersteuning. Ga vooruit met software voor kennisbankbeheer en bied de juiste middelen voor selfservice aan klanten.

  • Ga vooruit met een fantastische kennisbankondersteuning
  • Verbeter uw bedrijf met een betere klantenservice
Chart

1%

van de bedrijven maakt gebruik van kennisbanken

Bezuinig niet op zelfservice en verkrijg een voorsprong op de concurrentie met een kennisbank voor uw klantenbestand. Geef uw klanten een betrouwbare zelfhulpoptie

Voldoe aan de verwachtingen

Klanten verwachten relevante antwoorden zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een klantenserviceteam. Onze zoekfunctionaliteit kan u helpen direct antwoorden te geven en het aantal vragen van klanten te verminderen.

  • Verhoog de klantentevredenheid met een kennisbank
  • Geef direct antwoord en verminder het aantal tickets
Chart

66%

van de klanten geeft de voorkeur aan zelfbediening

De meerderheid van de klanten probeert hun problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning. Verbeter hun tevredenheid door krachtige zelfondersteuningstools aan te bieden.

Creëer klantenloyaliteit

De meerderheid van de kennisbankbezoekers verandert in betalende klanten dankzij de vele kennisbankartikelen. Vergroot uw klantenbestand met effectieve kennisbanksoftware.

  • Trek meer klanten aan met informatieve inhoud
  • Verhoog uw rendement op uw investering en inkomsten
Chart

90%

van de klanten komt uit kennisbanken

Kennisbankartikelen kunnen u helpen meer klanten te werven en de klantenbinding te vergroten dankzij nuttig en deskundig advies

Bespaar meer op live chatservice

Kies geweldige software met chatmogelijkheden voor de juiste prijs. Bespaar geld met onze prijscalculator en krijg de beste
waarde voor chatfunctionaliteit.

Getuigenissen

Koop LiveAgent
en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman
Related Articles to Kennisbanksoftware

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x