Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van LivePerson.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migreren vanuit LivePerson

Als u uw ticketlijst, kennisbank, live chat en meer wilt overzetten van LivePerson naar LiveAgent, bent u op de juiste plaats.

We bieden u een gratis overdracht van LivePerson naar LiveAgent met de hulp van ons ondersteuningsteam. Het migratieproces is snel en veilig. Lees meer over migreren vanuit LivePerson.

Welke soort gegevens kunt u migreren met onze helpdesk migratieservice?

Customers icon

Mensen

Draag meerdere mensen, profielen van vertegenwoordigers en klantencontacten over.

Email icon

Tickets

Draag tickets over samen met ticketinformatie en ticketgeschiedenis.

dollar ticket

Labels

Migreer labels en afdelingen.

LivePerson versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent LivePerson
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
LivePerson biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
LivePerson biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LivePerson LiveAgent biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
LivePerson biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
LivePerson biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LivePerson biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LivePerson biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LivePerson biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
LivePerson biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LivePerson biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
LivePerson biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
LivePerson biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LivePerson biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LivePerson biedt geen videogesprekken..
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
LivePerson biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
LivePerson biedt onbeperkte websites
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LivePerson biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
LivePerson biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LivePerson biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LivePerson biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Maximum queue time

Gratis LivePerson migratie

We begrijpen dat niet elke klantenservicesoftware voor iedereen de juiste keuze is, ook al doet LivePerson het geweldig. Migreer van LivePerson-helpdesk naar LiveAgent. U behoudt uw gegevens en biedt uitstekende klantenservice met een andere softwareoplossing. Blijf doelgericht met LiveAgent.

We kunnen u helpen bij het migreren van de profielen van uw vertegenwoodigers, live chattickets of tickets van welke aard dan ook, labels, klantencontacten en feedback met klantenervaring naar uw nieuwe software voor klantenondersteuning van LiveAgent. Dit is volledig gratis voor u. Neem gerust contact met ons op om het migreren van meer gegevens te bespreken, zoals artikels in een kennisbank en andere dingen die u mogelijk nodig heeft. U kunt het eerst gratis uitproberen door hieronder te klikken.

Voordelen van volledige migratie van LivePerson naar LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Geweldige klantenervaring

Onze ondersteuning is niet alleen gedurende enkele uren beschikbaar, maar 24/7. Wij staan ​​voor u klaar wanneer u ons nodig heeft.

Web helpdesk icon

Ultieme helpdesk software

Ticket, live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media? We hebben het allemaal, zodat u betere klantenondersteuning kunt bieden.

Reports

Bespaar meer en verdien meer

Verhoog uw rendement op rente en bespaar geld door het juiste ondernemingsplan te kiezen.

Sandbox

Meerdere talen die ondersteund worden

Het is beter als uw helpdesk software uw taal en de taal van uw klanten spreekt.

Bekijk de functionaliteit van LiveAgent

Zorg voor een geweldige klantenservice

Uw helpdesk moet alle tools bevatten die u nodig heeft, zodat u zich kunt concentreren op het bieden van geweldige klantenondersteuning en klantenervaring. Upgrade uw klantenservice met betrouwbare live chat, callcenter, kennisbank, ondersteuning voor sociale media (zelfs Instagram) en nog veel meer.

Bovendien doen we ons best om het goede voorbeeld te geven en de beste klantenondersteuning voor onze klanten te bieden. Wij bieden u een 24/7 klantenondersteuning. Neem op elk gewenst moment contact met ons op en wij staan ​​klaar om u te helpen.

get inspired

Hoe ziet de klantenervaring van LiveAgent eruit?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

increase availability

Klaar om te migreren van LivePerson naar LiveAgent?

Als u ons een kans wilt geven, ga uw gang en klik op onderstaande knop of neem contact op met ons ondersteuningsteam en vraag ons naar uw aangepaste LivePerson-migratie.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van LivePerson naar LiveAgent?

Als u wilt migreren van LivePerson naar LiveAgent, neem dan gerust contact op met onze ondersteuning voor hulp of gebruik een gratis migratie plug-in.

Welke gegevens kunt u migreren van LivePerson naar LiveAgent?

Uw bedrijf kan gegevens zoals tickets, beheerders, vertegenwoordigers, klanteninformatie, tags, bijlagen en meer migreren van LivePerson naar LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo