Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Overschakelen naar LiveAgent & migreer uw gegevens vandaag nog van LivePerson.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren vanuit LivePerson

Als u uw ticketlijst, kennisbank, live chat en meer wilt overzetten van LivePerson naar LiveAgent, bent u hier aan het juiste adres. Profiteer van ons ultramoderne ticketsysteem en verbeter uw klantenondersteuning met een volledig functionele oplossing.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Welke soort gegevens kunt u migreren met onze helpdesk migratieservice?

Mensen

Draag meerdere mensen, profielen van vertegenwoordigers en klantencontacten over.

Tickets

Draag tickets over samen met ticketinformatie en ticketgeschiedenis.

Labels

Migreer labels en afdelingen.

LivePerson versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent LivePerson
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
LivePerson biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
LivePerson biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LivePerson LiveAgent biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
LivePerson biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
LivePerson biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LivePerson biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LivePerson biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LivePerson biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
LivePerson biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LivePerson biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
LivePerson biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
LivePerson biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LivePerson biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LivePerson biedt geen videogesprekken..
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
LivePerson biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
LivePerson biedt onbeperkte websites
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LivePerson biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
LivePerson biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LivePerson biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LivePerson biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Maximum queue time

Gratis LivePerson migratie

We begrijpen dat niet elke software voor klantenondersteuning voor iedereen geschikt is, ook al levert LivePerson uitstekend werk. Migreren van LivePerson-helpdesk naar LiveAgent. U mag uw gegevens behouden en geweldige klantenservice bieden met een andere softwareoplossing. Blijf op schema met LiveAgent.

Voordelen van volledige migratie van LivePerson naar LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Geweldige klantenervaring

Onze ondersteuning is niet alleen gedurende enkele uren beschikbaar, maar 24/7. Wij staan ​​voor u klaar wanneer u ons nodig heeft.

Web helpdesk icon

Ultieme helpdesk software

Ticket, live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media? We hebben het allemaal, zodat u betere klantenondersteuning kunt bieden.

Reports

Bespaar meer en verdien meer

Verhoog uw investeringsrendement en bespaar geld door het juiste ondernemingsplan te kiezen.

Sandbox

Meerdere talen die ondersteund worden

Het is beter als uw helpdesk software uw taal en de taal van uw klanten spreekt.

Bekijk de functionaliteit van LiveAgent

Zorg voor een geweldige klantenservice

Uw helpdesk moet alle tools bevatten die u nodig heeft, zodat u zich kunt concentreren op het bieden van geweldige klantenondersteuning en klantenervaring. Upgrade uw klantenservice met betrouwbare live chat, callcenter, kennisbank, ondersteuning voor sociale media (zelfs Instagram) en nog veel meer.

Bovendien doen we ons best om het goede voorbeeld te geven en de beste klantenondersteuning voor onze klanten te bieden. Wij bieden u een 24/7 klantenondersteuning. Neem op elk gewenst moment contact met ons op en wij staan ​​klaar om u te helpen.

get inspired

Hoe ziet de klantenervaring van LiveAgent eruit?

increase availability

Klaar om te migreren van LivePerson naar LiveAgent?

Als u ons een kans wilt geven, ga uw gang en klik op de onderstaande knop en migreer uw gegevens vandaag nog.

Migreren vanuit verschillende software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to LivePerson migratie
IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x