LiveAgent Webinar 3: Live chat & chatuitnodigingen
Leer de efficiëntie van live chats optimaliseren met LiveAgent webinars. Ontdek hoe live chat uw bedrijf kan helpen en maak een gratis account aan.
Hoe voegt u live chat toe aan de Actinic winkel
LiveAgent biedt een breed scala aan functies, integraties en alternatieven voor klantenservicesoftware. Het platform ondersteunt ook VoIP en biedt partnerschapsprogramma's. Daarnaast kun je leren via hun blog, woordenlijst, academie en webinars. Het platform maakt ook gebruik van cookies voor een betere gebruikerservaring.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.
Hoe maakt u chatknoppen in LiveAgent
Leer hoe je chatknoppen kunt maken in LiveAgent en deze kunt aanpassen aan de branding van je website. Zowel online als offline chatknoppen kunnen worden ingesteld en geconfigureerd. De online chatknop verschijnt wanneer vertegenwoordigers beschikbaar zijn, terwijl de offline chatknop klanten aanmoedigt om een bericht achter te laten.
Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent
Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.