Op zoek naar een Novocall-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Novocall-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar software die meer kan dan enkel telefoneren? LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing met meerdere oplossingen om uw klantenondersteuning te verbeteren.

LiveAgent biedt u tal van communicatiekanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Callcenter ondersteuning

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Betaalbare prijzen

LiveAgent maakt indruk voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Novocall versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Novocall
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Novocall biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Novocall biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Novocall biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Novocall biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Novocall biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Novocall biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Novocall biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Novocall biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Novocall biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Novocall biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Novocall biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Novocall biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Novocall biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Novocall biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Novocall biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Novocall biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Novocall biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Novocall biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Novocall biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Novocall biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Novocall biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
smart phone calling

Een sterk alternatief voor Novocall

Breng uw klantenondersteuning naar een hoger niveau en bied uw klanten de mogelijkheid om via meerdere kanalen met u in contact te komen. Email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank zijn allemaal opgenomen in één ultieme oplossing.

De snelste live chat

Live chat is een essentiële tool als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Hiermee kunnen uw klanten direct vanuit uw website in contact komen met uw vertegenwoordigers.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bied razendsnelle ondersteuning.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Callcenter ondersteuning

Als u uw callcenter niet wilt opgeven, hoeft u dat niet te doen. Met LiveAgent kunt u uw callcenter snel en eenvoudig opzetten. U kunt het verbinden met uw browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.

Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor u.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen naar LivAgent?

Schakel over naar LiveAgent en geef uw klanten meer opties als het gaat om klantenondersteuning. LiveAgent heeft drie geweldige tariefplannen boordevol handige tools, functies en integraties om uw workflow te versnellen. Neem een kijkje en beslis welke het beste bij u past.

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons ​​met andere altenatieven voor software

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Novocall alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x