Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens gratis vanuit Olark.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
migration animation
Migration background

Migreren vanuit Olark?

Overweegt u een datamigratie vanuit Olark? Probeer LiveAgent’s en verplaats uw gegevens naar nieuwe helpdesksoftware. Til uw klantenservice naar een hoger niveau met onze software en verbeter uw klantrelaties.

Overweeg een gratis proefperiode en bekijk vandaag nog de mogelijkheden van LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Welke gegevens kunt u migreren vanuit Olark?

Mensen

Migreer contacten, profielen van vertegenwoordigers en beheerders

Tickets

Al uw klantencommunicatie

Labels

Bewaar belangrijke tags

Olark versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Olark
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Olark biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat .
Olark biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Olark biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Olark biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Olark biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Olark biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Olark biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Olark biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp integratie.
Olark biedt een WhatsApp integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Olark biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Olark biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Olark biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Olark biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Olark biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Olark biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Olark biedt onbeperkte geschiedenis..
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Olark biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Olark biedt geen onbeperkte chatknoppen..
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Olark biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Olark biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Olark biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Maximale wachttijd

Migreer vandaag nog naar LiveAgent

Wat u krijgt is een geweldige helpdeskoplossing met de juiste tools, functies en integraties voor uw ondersteuningsteam. Verbeter uw klantenrelaties met ons betrouwbare ticketsysteem, supersnelle live chat, kennisbank, callcenter of ondersteuning via sociale media. LiveAgent kan zorgen voor uw Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- en zelfs Viber- en WhatsApp-accounts. Werf klanten, regel emailmarketing of marketingautomatisering en bied de beste klantenervaring met LiveAgent.

Voordelen van migratie van Olark naar LiveAgent

Tevredenheid-voorspelling-score

Tevreden klanten

Bied optimale ondersteuning aan uw klanten en krijg geweldige 24/7 ondersteuning van LiveAgent

Servicedesk

Ultieme helpdesk software

LiveAgent heeft alle tools, functies en integraties die u nodig hebt om uw werk zo goed mogelijk te doen

Net promoter score NPS

Bespaar geld en verdien meer

Met onze proactieve tools kunt u uw omzet verhogen voor een redelijke prijs

Afhandeltijd

Bespaar tijd

Met onze tools kunt u meer doen in dezelfde hoeveelheid tijd

Word sociaal met onze toolset

Geweldige software voor klantencommunicatie moet geweldige tools bieden om de werkstroom van vertegenwoordigers te verbeteren en uw klanten snel te helpen. We hebben nog iets extra’s standaardtools, zoals email, ticketing, callcenter en kennisbank.

Verhoog beschikbaarheid

Maak kennis met onze tools

Laat u inspireren

24/7 ondersteuning inbegrepen

Communicatie actief houden is onze specialiteit. Wij bieden onze klanten 24/7 ondersteuning. Neem contact met ons op als u hulp nodig heeft of als u ons gewoon iets wilt vragen.

Ook wij werken met LiveAgent. Dat betekent dat u een kanaal kunt kiezen dat u wilt. Stuur ons een email, start een chat met ons, volg social media of bel ons wanneer u maar wilt. Het is allemaal inbegrepen in ons abonnement, dus maak er gerust gebruik van. We zullen ons best doen om u te helpen.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Een woordje uitleg van onze klanten

Migreren vanuit andere software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande leveranciers van softwareoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

Related Articles to Olark migratie
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integraties

Maximaliseer klantentevredenheid met LiveAgent-integraties! Ontdek plug-ins en apps om uw workflows te verbeteren. Probeer gratis!

Helpchat is een functie die klanten en bezoekers de mogelijkheid geeft om klantenvertegenwoordigers te bereiken. Ze kunnen ze altijd bereiken.

Helpchat

Helpchat biedt snelle, directe communicatie met klantondersteuning via je website, verhoog klanttevredenheid en stimuleer verkoop!

Ondersteuning via meerdere kanalen is een manier om uw klanten een breed scala aan mogelijkheden te bieden om u te bereiken. U kunt kiezen uit een breed scala aan sociale media platforms.

Ondersteuning via meerdere kanalen

Bied naadloze klantenservice via meerdere kanalen zoals e-mail, chat en social media met LiveAgent. Probeer gratis en verbeter klanttevredenheid!

Een ondersteuningsticket beschrijft een interactie tussen klanten en klantenservicevertegenwoordigers. Het is een inkomende vraag over een bedrijf, hun product of dienst.

Ondersteuningsticket

Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x