De juiste oplossing voor elk bedrijf

Volledig schaalbaar, aanpasbaar & aanpasbaar aan uw behoeften.
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Vergroot de klantwaarde

Genereer meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background
  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar

Een complexe oplossing voor verschillende soorten bedrijven

LiveAgent is helpdesk software die zich aanpast aan de behoeften van verschillende bedrijfsmodellen. Ontdek hoe het uw bedrijf kan helpen met uw klantenondersteuning.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ontdek hoe LiveAgent bij uw niche past

Bereik en converteer websitebezoekers die pagina’s met een hoge intentie bekijken, met behulp van proactieve chatuitnodigingen in enkele seconden.

Bied gemakkelijke toegang tot belangrijke informatie met behulp van een boeiende zelfbedieningsportal vol met veelgestelde vragen en communityforums.

Schaal uw klantenservice-inspanningen en automatiseer workflows voordat het ondersteunen van uw klanten overweldigend wordt.

Bouw vertrouwen op door de hoogste beveiligingsnormen te bieden als het gaat om de bescherming van de gegevens van uw klanten.

Maak van klantenservice uw grootste troef door gepersonaliseerde ervaringen te bieden die ervoor zorgen dat uw klanten meer willen.

Bespaar tijd en geld door meer klantgesprekken tegelijkertijd te beheren.

Bekijk waarom bedrijven LiveAgent kiezen

Ontdek waarom bedrijven voor LiveAgent kiezen

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Groei met de besten

Sluit u aan bij de steeds groter wordende lijst van bedrijven die op LiveAgent vertrouwen en afkomstig zijn uit verschillende professionele omgevingen. Ontdek hoe zij genieten van een communicatieplatform met meerdere kanalen en hoe ook u er voordeel uit kunt halen.

Related Articles to Ondernemening
Creëer verbluffende klantenportaals, kennisbanken en complexe IVR-structuren. Filter tickets op tags, afdelingen, problemen of communicatiekanalen. Wijs ticketverantwoordelijkheden toe aan vertegenwoordigers of afdelingen en draag deze automatisch over. Vragen van klanten kunnen georganiseerd, afgehandeld en doorverwezen worden vanuit een gecentraliseerd dashboard. Allemaal met LiveAgent.

Laten we samen de klantenservice verbeteren

Sorry, I cannot provide a summary in a specific language as I am an English language model.

Terugbel Software

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Lees meer over ondersteuningsautomatisering en de beste tool om ondersteuningsprocessen in uw bedrijf te automatiseren voor een efficiënte en effectieve klantenservice.

Ondersteuningsautomatisering

LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, inclusief VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het platform biedt ook geautomatiseerde functies zoals IVR, automatisch terugbellen en geautomatiseerde ticketdistributie om de responstijden te verbeteren en kosten te besparen. Met de mogelijkheid om tags te maken, emails door te sturen en ticketorganisatie te creëren, biedt LiveAgent effectieve ondersteuningsautomatisering.

LiveAgent is klantenservice software die veel integraties biedt om uw werktaken te verbeteren. Lees meer over alle mogelijke LiveAgent-integraties.

Integraties

LiveAgent biedt integraties om de efficiëntie te verbeteren en klantenservice te bieden. Het integreert met Slack, Zapier, emailmarketing, project management en eCommerce voor een naadloze ervaring.

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Klantenervaring is cruciaal voor tevredenheid en loyaliteit. Investeer in softwareoplossingen om de ervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen. LiveAgent biedt diverse functies voor efficiënte communicatie en klantenservice.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x