The right fit for every business

Fully scalable, adaptable & customizable to your needs.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generate more revenue

Create memorable customer experiences that boost revenue.

97%

Improve satisfaction

Delight your customers with lightning-fast responses.

16×

Boost customer value

Make more sales by keeping your customers loyal to your brand.

Business background

Een complexe oplossing voor verschillende soorten bedrijven

LiveAgent is helpdesk software die zich aanpast aan de behoeften van verschillende bedrijfsmodellen. Ontdek hoe het uw bedrijf kan helpen met uw klantenondersteuning.

Ontdek hoe LiveAgent bij uw niche past

Reach out and convert website visitors that are browsing high-intent pages using proactive chat invitations in a matter of seconds.

Learn more

Provide easy access to important information using an engaging self-service portal that’s packed with FAQs and community forums.

Learn more

Scale your customer service efforts and automate workflows before supporting your customers becomes overwhelming.

Learn more

Build up trust by offering the highest security standards when it comes to protecting your customer’s data.

Learn more

Turn customer service into your biggest asset by delivering personalized experiences that leave your customers wanting more.

Learn more

Save time and money by managing more customer conversations at the same time.

Learn more

Save more with LiveAgent

See why companies select LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Groei met de besten

Sluit u aan bij de steeds groter wordende lijst van bedrijven die op LiveAgent vertrouwen en afkomstig zijn uit verschillende professionele omgevingen. Ontdek hoe zij genieten van een communicatieplatform met meerdere kanalen en hoe ook u er voordeel uit kunt halen.

LiveAgent kan ook voldoen aan de eisen van verschillende sectoren. Ontdek hoe en bekijk de impact van LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

What does help desk support do?

Help desk support provides customer assistance, usually by using customer service software. Moreover, the software allows the agents to deal with all the inquiries from one platform.

What makes a good help desk?

A good help desk provides needed assistance and knowledge to solve the customer's issues right away. Moreover, it uses the correct tools to manage all requests efficiently.

Why should businesses invest in help desk software?

Help desk software increases customer satisfaction, revenue, and customer retention for any size business.

Related Articles to Ondernemening
Koop de juiste software en bied uw klanten de best mogelijke ondersteuning. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020.

Op zoek naar een alternatief voor Freshcaller?

Koop de beste helpdesk software voor KMO's in 2020: LiveAgent. Het biedt de hoogste waardering en beoordelingen. Houd nauw contact met uw klanten en help sneller. Probeer het gratis uit gedurende 7 of 30 dagen zonder creditcard. Maak een GRATIS account aan en laat uw gegevens verwerken door de computer. Aanmelden betekent dat u de algemene voorwaarden en privacy policy aanvaardt. Kies een naam voor uw LiveAgent subdomein en ontvang productupdates en andere promotionele aanbiedingen.

Als u op zoek bent naar een sterk alternatief voor Crisp, overweeg dan LiveAgent. Het is een volledig functionele helpdesk software met de snelste chatwidget.

Een alternatief voor Crisp nodig?

LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.

LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf. Een betrouwbaar ticketsysteem, integratie van een groot aantal communicatiekanalen en meer.

Op zoek naar een alternatief voor Jira?

Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege de betaalbare prijs, het geavanceerde automatiseringsniveau, de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen aan e-mails en de goede klantenondersteuning. Gebruikers waarderen de integratie met sociale netwerken, de goede communicatie tussen verschillende modules en de stabiliteit op mobiele platforms. LiveAgent wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding, het gebruiksgemak en de vele functies, zoals contactformulieren, live chat en een database. Gebruikers hebben eerder verschillende andere helpdesksystemen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk, Desk.com, LiveZilla en Zopim, maar zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies.

LiveAgent is een helpdesk-applicatie die verschillende platforms combineert in één interface. Onderzoek nu de toegankelijke combinaties.

Monema

LiveAgent biedt verschillende softwareprogramma's voor klantenservice, waaronder voIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt partnerschapsmogelijkheden en een blog met educatieve artikelen. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook een persoonlijk gesprek aan om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.

Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.

Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over klantinteracties en zet deze om in bruikbare inzichten om de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers te verbeteren. Klanten bevelen het product sterk aan vanwege de snelle customer support en implementatie van oplossingen. LiveAgent heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen.

Bouw je een kennisbank op en weet u niet hoe u moet beginnen? Gebruik onze kant-en-klare FAQ-sjablonen voor facturering, algemene vragen en meer!

Sjablonen voor FAQ-pagina’s

Een pagina met veelgestelde vragen is een geweldige manier om klanten snel antwoorden te geven en verkeer naar uw website te genereren. Het hebben van een goed gestructureerde FAQ-pagina kan ook het werk van ondersteuningsteams verminderen, de sitenavigatie en SEO verbeteren en de klantenervaring verbeteren. LiveAgent biedt Nederlandse FAQ-software en ondersteuningsdocumentatie software om 24/7 selfservice mogelijk te maken en klanten toegang te geven tot informatie en oplossingen op elk moment en op elke plaats. Email sjablonen kunnen ook helpen bij het promoten van klantenportalen en het besparen van tijd en moeite voor klantenservicemedewerkers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo