Op zoek naar een alternatief voor Freshcaller?
Koop de beste helpdesk software voor KMO's in 2020: LiveAgent. Het biedt de hoogste waardering en beoordelingen. Houd nauw contact met uw klanten en help sneller. Probeer het gratis uit gedurende 7 of 30 dagen zonder creditcard. Maak een GRATIS account aan en laat uw gegevens verwerken door de computer. Aanmelden betekent dat u de algemene voorwaarden en privacy policy aanvaardt. Kies een naam voor uw LiveAgent subdomein en ontvang productupdates en andere promotionele aanbiedingen.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.
Op zoek naar een alternatief voor Jira?
Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege de betaalbare prijs, het geavanceerde automatiseringsniveau, de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen aan e-mails en de goede klantenondersteuning. Gebruikers waarderen de integratie met sociale netwerken, de goede communicatie tussen verschillende modules en de stabiliteit op mobiele platforms. LiveAgent wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding, het gebruiksgemak en de vele functies, zoals contactformulieren, live chat en een database. Gebruikers hebben eerder verschillende andere helpdesksystemen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk, Desk.com, LiveZilla en Zopim, maar zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies.
LiveAgent biedt verschillende softwareprogramma's voor klantenservice, waaronder voIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt partnerschapsmogelijkheden en een blog met educatieve artikelen. Na aanmelding ontvangt u inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website van LiveAgent maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook een persoonlijk gesprek aan om te zien hoe ze kunnen helpen met uw bedrijf.
Houd het duidelijk met software voor klantinteractie
LiveAgent klanteninteractie software verzamelt data over klantinteracties en zet deze om in bruikbare inzichten om de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers te verbeteren. Klanten bevelen het product sterk aan vanwege de snelle customer support en implementatie van oplossingen. LiveAgent heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen.
Een pagina met veelgestelde vragen is een geweldige manier om klanten snel antwoorden te geven en verkeer naar uw website te genereren. Het hebben van een goed gestructureerde FAQ-pagina kan ook het werk van ondersteuningsteams verminderen, de sitenavigatie en SEO verbeteren en de klantenervaring verbeteren. LiveAgent biedt Nederlandse FAQ-software en ondersteuningsdocumentatie software om 24/7 selfservice mogelijk te maken en klanten toegang te geven tot informatie en oplossingen op elk moment en op elke plaats. Email sjablonen kunnen ook helpen bij het promoten van klantenportalen en het besparen van tijd en moeite voor klantenservicemedewerkers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar