Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Laat uw bedrijf groeien met een betere helpdesk. Laat het groeien met LiveAgent, de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het maakt niet uit hoe groot of klein uw startend bedrijf is, klanten, potentiële investeerders of partners uit dezelfde sector nemen contact met u op via de gewone post, het callcenter of een zeer handige realtime live chat. Benut de kracht van live chat en algemene inbox en maak van elke gelegenheid een waardige ervaring. Elk bericht telt en maakt het verschil.
Startende bedrijven en KMO’s vormen doorgaans het grootste deel van de nationale economie en hebben het grootste aandeel in het bbp. Ze variëren in vormen en maten. Wat ze echter gemeen hebben, is dat ze loyale en gelukkige klanten willen hebben. Het implementeren van helpdesksoftware met meerdere kanalen voor kleine bedrijven kan een aanzienlijke impact hebben op de dagelijkse taken. Benut het potentieel van krachtige automatiseringsfuncties zoals regels, tijdregels, geautomatiseerde gespreksverdeling en nog veel meer. Investeer de bespaarde tijd in belangrijkere onderdelen van uw bedrijf.
Sollicitanten kunnen soms onzeker zijn over hun beslissing om op een vacature te solliciteren. Het online plaatsen van een vacature met een uitgebreide omschrijving is soms simpelweg niet voldoende, er kunnen namelijk meerdere andere vragen opduiken. Bied uw toekomstige collega’s naadloze en onmiddellijke hulp met realtime live chat en help hen de juiste stap te zetten!
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Bied 24/7/365 ondersteuning door selsservicehubs te creëren die gevuld zijn met relevante informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.
Zet kwalitatieve leads om in betalende klanten en genereer meer dan 500% van de omzet die u investeert.
Zorg voor levenslange merkloyaliteit door gepersonaliseerde verkoop-, onboarding- en ondersteuningservaringen te bieden.
Hoe kan uw KMO of startend bedrijf tegelijkertijd de efficiëntie verhogen, de kosten verlagen en de klantentevredenheid verbeteren? Maak gebruik van de systeemeigen benadering van LiveAgent, bied uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen en laat uw vertegenwoordigers uitrusten met de modernste functies.
Er zijn tal van opties waar startende bedrijven en KMO’s hun tijd en geld in kunnen investeren. Die kosten stapelen zich vaak erg snel op. Hier in LiveAgent zijn we van mening dat u alleen de functies moet kunnen kiezen die het beste bij uw zaak passen en dat u altijd over opties moet beschikken, niet over beperkingen.
Vergeet de integratie van live chat van derden met uw LiveAgent-helpdesk. Live chat is een systeemeigen onderdeel van LiveAgent met geavanceerde automatisering, pre-chatformulieren, bijlagen, tevredenheidsonderzoeken en volledige aanpassingen.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het verhogen van de reactiesnelheid!
Most Popular
Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.
Helpdesksoftware voor kleine bedrijven kan een enorme impact hebben op de naamsbekendheid. Het bieden van een efficiënte en vlotte klantenervaring is tegenwoordig een enorme differentiator. Het wordt vaak meer gewaardeerd dan de concurrerende prijsstelling of zelfs de kwaliteit van het product.
LiveAgent biedt twee varianten voor kleine bedrijven. De eerste is het gratis account. Hoewel het bepaalde beperkingen heeft, kan het een grote hulp zijn voor startende bedrijven of kleine bedrijven. Maar als u bereid bent te investeren in een helpdesk met meer functies, is ons Ticket-abonnement de beste optie. Het is een betaalbare en efficiënte manier om meteen een uitstekende klantenservice te bieden!
In LiveAgent zit het verschil voornamelijk in de beschikbare functis. Ons ticket-abonnement, dat meestal het abonnement is waarvoor kleine bedrijven zich niet aanmelden, heeft een onbeperkte ticketgeschiedenis, emailadressen, klantenportaal en forum. Het heeft echter bepaalde beperkingen op het gebied van maatwerk en andere gebieden. Bekijk onze prijzen voor de lijst met helpdeskfuncties voor elk abonnement.
De eerste stap is om te bepalen wat uw klantenservice en zakelijke behoeften zijn. Nadat u die lijst hebt samengesteld, kunt u bedrijven gaan onderzoeken. De beste manier is om getuigenissen en recensies te bekijken van gerenommeerde bedrijven, zoals G2 of Capterra. De volgende stap is om de functies, bruikbaarheid en natuurlijk prijzen te vergelijken. Dit zal u helpen de lijst te verfijnen. En ten slotte, test de helpdesksoftware voordat u een abonnement aanschaft. Laat uw klantenservicemedewerkers de bruikbaarheid en functionaliteiten testen en kies degene die uw bedrijf verkiest. Bij LiveAgent is onze eerste prioriteit om onze klanten tevreden te stellen. Daarom bieden we ook een gratis proefperiode van 14 dagen voor al onze abonnementen.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar