De juiste pasvorm voor kleine bedrijven

Volledig schaalbaar, flexibel en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ Klantenondersteuning 24/7    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesksoftware voor kleine bedrijven

Laat uw bedrijf groeien met een betere helpdesk. Laat het groeien met LiveAgent, de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Ontdek klantenservicesoftware voor kleine bedrijven

Woman holding a smartphone in hand

Word toegankelijk en beschikbaar

Het maakt niet uit hoe groot of klein uw startend bedrijf is, klanten, potentiële investeerders of partners uit dezelfde sector nemen contact met u op via de gewone post, het callcenter of een zeer handige realtime live chat. Benut de kracht van live chat en algemene inbox en maak van elke gelegenheid een waardige ervaring. Elk bericht telt en maakt het verschil.

Optimaliseer de flow van uw dagelijkse taken

Startende bedrijven en KMO’s vormen doorgaans het grootste deel van de nationale economie en hebben het grootste aandeel in het bbp. Ze variëren in vormen en maten. Wat ze echter gemeen hebben, is dat ze loyale en gelukkige klanten willen hebben. Het implementeren van helpdesksoftware met meerdere kanalen voor kleine bedrijven kan een aanzienlijke impact hebben op de dagelijkse taken. Benut het potentieel van krachtige automatiseringsfuncties zoals regels, tijdregels, geautomatiseerde gespreksverdeling en nog veel meer. Investeer de bespaarde tijd in belangrijkere onderdelen van uw bedrijf.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Help uw toekomstige collega's

Sollicitanten kunnen soms onzeker zijn over hun beslissing om op een vacature te solliciteren. Het online plaatsen van een vacature met een uitgebreide omschrijving is soms simpelweg niet voldoende, er kunnen namelijk meerdere andere vragen opduiken. Bied uw toekomstige collega’s naadloze en onmiddellijke hulp met realtime live chat en help hen de juiste stap te zetten!

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw startend bedrijf en KMO voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

24/7 klantenondersteuning

Bied 24/7/365 ondersteuning door selsservicehubs te creëren die gevuld zijn met relevante informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.

Behaal een hoog rendement op investering

Zet kwalitatieve leads om in betalende klanten en genereer meer dan 500% van de omzet die u investeert.

Loyaliteit koesteren

Zorg voor levenslange merkloyaliteit door gepersonaliseerde verkoop-, onboarding- en ondersteuningservaringen te bieden.

Customer providing review for service on mobile phone

Verhoogde klantentevredenheid

Hoe kan uw KMO of startend bedrijf tegelijkertijd de efficiëntie verhogen, de kosten verlagen en de klantentevredenheid verbeteren? Maak gebruik van de systeemeigen benadering van LiveAgent, bied uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen en laat uw vertegenwoordigers uitrusten met de modernste functies.

 

Betaal minder voor meer functies

Er zijn tal van opties waar startende bedrijven en KMO’s hun tijd en geld in kunnen investeren. Die kosten stapelen zich vaak erg snel op. Hier in LiveAgent zijn we van mening dat u alleen de functies moet kunnen kiezen die het beste bij uw zaak passen en dat u altijd over opties moet beschikken, niet over beperkingen.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Sluit meer deals af in realtime

Vergeet de integratie van live chat van derden met uw LiveAgent-helpdesk. Live chat is een systeemeigen onderdeel van LiveAgent met geavanceerde automatisering, pre-chatformulieren, bijlagen, tevredenheidsonderzoeken en volledige aanpassingen.

De meest betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnsverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u op? Begin vandaag nog met het verhogen van de reactiesnelheid!

30 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Related Articles to Helpdesksoftware voor kleine bedrijven
Het implementeren van live chat op uw website verhoogt het aantal conversies. Voeg LiveAgent, de snelste chatsoftware op de markt, toe aan uw Shopify-winkel.

Beste live chat voor Shopify-winkels

LiveAgent is een klantenservicesoftware die live chat en klantenondersteuning op een website aanbiedt. Het biedt meer dan 175 helpdeskfuncties en verschillende integratiemogelijkheden met sociale media, ticketing, een callcenter en een kennisbank. LiveAgent is een betere optie dan concurrent Pure Chat vanwege de extra functies en biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen. Het bedrijf biedt ook VoIP-telefoonsystemen, heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen, en heeft partnerschappen en ondersteuningsprogramma's. LiveAgent maakt gebruik van cookies en biedt persoonlijke demo-opties.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?

A customer relationship management (CRM) system enables representatives to segment and view customer information, improving communication and giving businesses an advantage. An ideal free customer management software combines email, calls, customer portal, and live chat communication in one inbox, providing basic reports on customer service performance, ticket history, internal tickets, custom tags, and the ability to merge and split tickets. LiveAgent offers free Dutch customer management software with features for customer support, live chat, and integration with Benemen VoIP. Live chat can improve customer service by reducing wait time, effort, and messages, increasing engagement, and providing insights into customer service performance. Customer service software handles customer messages from multiple channels and stores them in a shared inbox, strengthening customer relationships, resolving issues quickly, and improving productivity.

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.

Migreren vanuit OTRS? Migreer naar LiveAgent met behulp van onze plug-in of neem contact met ons op en laat ons het voor u afhandelen

Overweegt u migratie vanuit OTRS?

LiveAgent biedt verschillende softwareoplossingen voor klantenservice, waaronder VoIP-systemen en software voor inkomende oproepen, klachtenbeheer en cliëntportalen. Het bedrijf heeft ook een partnerprogramma en biedt ondersteuning via een klantenportaal en nieuwsbrief. Klanten kunnen zich aanmelden voor een gratis proefperiode en na installatie toegang krijgen tot hun account. LiveAgent is bezig met het opstarten van het dashboard van de klant en zal inloggegevens versturen zodra het proces is voltooid.

Met de gratis live chat software van LiveAgent kunt u in contact komen met websitebezoekers en deze effectief omzetten in klanten. Gebruik de snelste chatwidget.

Gratis Nederlandse live chat software nodig?

Bedrijven kunnen klantenloyaliteit en winst vergroten door te investeren in callcentersoftware en het implementeren van live chat. Proactieve chatsjablonen kunnen gepersonaliseerd en getimed worden om de gebruikerservaring te verbeteren en meer verkoopmogelijkheden te bieden. Door gegevensanalyse en klantencommunicatiebeheer software kunnen bedrijven gegevensgestuurde inzichten krijgen om hun omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Een uitzonderlijke callcenter-ervaring kan klanten loyaler maken en de winst op de lange termijn tot 95% verhogen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo