De juiste match voor overheidsbedrijven

Volledig schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor overheden

Sluit u aan bij honderden overheidsorganisaties die LiveAgent gebruiken, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Simple and efficient customer service

Houd het systeem simpel en efficiënt

Openbare instellingen hebben elke dag te maken met vragen van burgers. Het kan best lastig zijn om de aanvragen van enkele tientallen afdelingen overzichtelijk te houden. Maak gebruik van de sterkte van LiveAgent en handel hun verzoeken sneller af dan ooit. Digitale economie en openbare instellingen spelen een cruciale rol in de wereld van vandaag. Bovendien maakt u uw burgers blij als u ze sneller kunt helpen.

Organiseer al uw afdelingen

Overheidsinstellingen worden vaak beheerd door emails vanuit de emailclient te beantwoorden, waardoor het onmogelijk is om de communicatie doeltreffend te delen tussen werknemers en verschillende teams. Implementeer LiveAgent zodat al uw verzoeken worden gescheiden door afdelingen en elk nieuw verzoek wordt toegevoegd aan één emailketen zonder uw emailaccounts te overspoelen.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Voorkom verwarring

Geef toe: niemand houdt echt van het invullen van documenten voor de belastingaangifte. Ze zijn omvangrijk en lokken veel vragen uit bij belastingbetalers. Het inzetten van een kennisbank met FAQ’s en relevante inhoud gekoppeld aan realtime live chat vormt een sterke combinatie.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw overheidsinstelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Los meer tickets op

Bied razendsnelle reacties op live chat dankzij CRM-inzichten, interne kennisbanken en integraties van derden.

Leer van data

Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.

Integreer en synchroniseer

Verkort de tijd voor gegevensinvoer met 30% door simpelweg de tools die u dagelijks gebruikt te integreren met onze helpdesksoftware.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efficiënte klantenservice

LiveAgent is zeer geschikt als helpdeskoplossing voor uw overheidsinstelling. Als u een snelle, nauwkeurige en efficiënte klantenservice wilt bieden, is de implementatie van een helpdesk software met meerdere kanalen essentieel. Laat LiveAgent al uw inkomende communicatie omzetten in tickets voor een beter beheer en automatisering.

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste conformiteit. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de EU of de VS op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is in overeenstemming met de AVG.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatisering en rapportage

Automatiseer repetitieve taken met LiveAgent’s geavanceerde automatisering en door actie of tijd geactiveerde regels. Laat het systeem tickets naar de juiste persoon of afdeling sturen. Voeg notities, labels of aangepaste parameters toe om aanvullende gegevens te verzamelen en nauwkeurigere verslagen te bieden.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht je op? Begin vandaag nog met het verhogen van de reactiesnelheid!

30 dagen gratis proberen
Geen kredietkaart nodig
en nog veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Overheid
Het implementeren van live chat op uw website verhoogt het aantal conversies. Voeg LiveAgent, de snelste chatsoftware op de markt, toe aan uw Shopify-winkel.

Beste live chat voor Shopify-winkels

LiveAgent heeft al 30.000 bedrijven geholpen hun klantenondersteuning te verbeteren en zakenpartners tevreden te stellen. Met een live chatoplossing boordevol functies en verschillende prijsplannen, biedt LiveAgent een betrouwbare en betaalbare helpdesksoftware voor KMO's in 2023.

De tools voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Krijg een compleet overzicht van wat er vandaag over uw bedrijf wordt gezegd.

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

LiveAgent is de meest gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020, met klanten als Huawei en BMW. Beschikbaar in 43 talen en app stores. Gratis proberen!

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Word onze partner en ontdek de verschillende softwareoplossingen die LiveAgent biedt, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware. Neem contact met ons op voor een demo. Aanmelden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en kortingen.

Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Op zoek naar gratis kennisbank software?

LiveAgent's kennisbanksoftware maakt het gemakkelijk voor bedrijven om interne kennisbanken te creëren. Deze software verbetert de workflow van werknemers en maakt zowel vertegenwoordigers als klanten blij.

Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.

Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

LiveAgent heeft klantenservice verbeterd en responstijd met 60% verminderd. Klantentevredenheid en verkoop zijn gestegen. Een geweldige tool voor communicatie met klanten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo