Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesk software voor overheden

Sluit u aan bij honderden overheidsorganisaties die LiveAgent gebruiken, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Simple and efficient customer service

Houd het systeem simpel en efficiënt

Openbare instellingen hebben elke dag te maken met vragen van burgers. Het kan best lastig zijn om de aanvragen van enkele tientallen afdelingen overzichtelijk te houden. Maak gebruik van de sterkte van LiveAgent en handel hun verzoeken sneller af dan ooit. Digitale economie en openbare instellingen spelen een cruciale rol in de wereld van vandaag. Bovendien maakt u uw burgers blij als u ze sneller kunt helpen.

Organiseer al uw afdelingen

Overheidsinstellingen worden vaak beheerd door emails vanuit de emailclient te beantwoorden, waardoor het onmogelijk is om de communicatie doeltreffend te delen tussen werknemers en verschillende teams. Implementeer LiveAgent zodat al uw verzoeken worden gescheiden door afdelingen en elk nieuw verzoek wordt toegevoegd aan één emailketen zonder uw emailaccounts te overspoelen.

Departments
Preventing the confusion

Voorkom verwarring

Geef toe: niemand houdt echt van het invullen van documenten voor de belastingaangifte. Ze zijn omvangrijk en lokken veel vragen uit bij belastingbetalers. Het inzetten van een kennisbank met FAQ’s en relevante inhoud gekoppeld aan realtime live chat vormt een sterke combinatie.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw overheidsinstelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

star

Los meer tickets op

Bied razendsnelle reacties op live chat dankzij CRM-inzichten, interne kennisbanken en integraties van derden.

chcecklist

Leer van data

Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.

clock

Integreer en synchroniseer

Verkort de tijd voor gegevensinvoer met 30% door simpelweg de tools die u dagelijks gebruikt te integreren met onze helpdesksoftware.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efficiënte klantenservice

LiveAgent is zeer geschikt als helpdeskoplossing voor uw overheidsinstelling. Als u een snelle, nauwkeurige en efficiënte klantenservice wilt bieden, is de implementatie van een helpdesk software met meerdere kanalen essentieel. Laat LiveAgent al uw inkomende communicatie omzetten in tickets voor een beter beheer en automatisering.

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste conformiteit. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de EU of de VS op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is in overeenstemming met de AVG.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatisering en rapportage

Automatiseer repetitieve taken met LiveAgent’s geavanceerde automatisering en door actie of tijd geactiveerde regels. Laat het systeem tickets naar de juiste persoon of afdeling sturen. Voeg notities, labels of aangepaste parameters toe om aanvullende gegevens te verzamelen en nauwkeurigere verslagen te bieden.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Start vandaag met het verhogen van de reactiesnelheden!

Package Name

Ticket

Het meest geschikt voor kleine instellingen en ondernemingen

15 /maand
Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote bedrijven

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is helpdesksoftware voor GOV-organisaties?

Helpdesksoftware voor GOV-organisaties is vergelijkbaar met helpdesksoftware voor ondernemingen. Er is geen specifiek verschil. De helpdesksoftware kan variëren in functies, afhankelijk van het abonnement dat u kiest voor uw bedrijf. Daarom, als u een enorm bedrijf of een GOV-organisatie hebt, hebt u misschien de helpdesksoftware nodig en profiteert u ervan met alle functies voor de best mogelijke ondersteuning.

Waarom zouden GOV-organisaties helpdesksoftware moeten gebruiken?

Helpdesksoftware biedt een georganiseerde werkflow voor al uw afdelingen. Bovendien automatiseert, motiveert en levert het analyserapporten voor elke supervisor. Daarom kan de supervisor eventuele onderliggende problemen meteen aanpakken.

Hoe kunnen overheidsorganisaties profiteren van het gebruik van helpdesksoftware?

Er zijn meerdere voordelen van het gebruik van helpdesksoftware, zoals klantentevredenheid, klantenbehoud en een efficiënte werkflow..

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo