Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Sluit u aan bij honderden overheidsorganisaties die LiveAgent gebruiken, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Openbare instellingen hebben elke dag te maken met vragen van burgers. Het kan best lastig zijn om de aanvragen van enkele tientallen afdelingen overzichtelijk te houden. Maak gebruik van de sterkte van LiveAgent en handel hun verzoeken sneller af dan ooit. Digitale economie en openbare instellingen spelen een cruciale rol in de wereld van vandaag. Bovendien maakt u uw burgers blij als u ze sneller kunt helpen.
Overheidsinstellingen worden vaak beheerd door emails vanuit de emailclient te beantwoorden, waardoor het onmogelijk is om de communicatie doeltreffend te delen tussen werknemers en verschillende teams. Implementeer LiveAgent zodat al uw verzoeken worden gescheiden door afdelingen en elk nieuw verzoek wordt toegevoegd aan één emailketen zonder uw emailaccounts te overspoelen.
Geef toe: niemand houdt echt van het invullen van documenten voor de belastingaangifte. Ze zijn omvangrijk en lokken veel vragen uit bij belastingbetalers. Het inzetten van een kennisbank met FAQ’s en relevante inhoud gekoppeld aan realtime live chat vormt een sterke combinatie.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Bied razendsnelle reacties op live chat dankzij CRM-inzichten, interne kennisbanken en integraties van derden.
Gebruik analyses om uw prestaties bij te houden, terugkerende problemen te identificeren en bruikbare inzichten en verbeterplannen te creëren.
Verkort de tijd voor gegevensinvoer met 30% door simpelweg de tools die u dagelijks gebruikt te integreren met onze helpdesksoftware.
LiveAgent is zeer geschikt als helpdeskoplossing voor uw overheidsinstelling. Als u een snelle, nauwkeurige en efficiënte klantenservice wilt bieden, is de implementatie van een helpdesk software met meerdere kanalen essentieel. Laat LiveAgent al uw inkomende communicatie omzetten in tickets voor een beter beheer en automatisering.
LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste conformiteit. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de EU of de VS op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is in overeenstemming met de AVG.
Automatiseer repetitieve taken met LiveAgent’s geavanceerde automatisering en door actie of tijd geactiveerde regels. Laat het systeem tickets naar de juiste persoon of afdeling sturen. Voeg notities, labels of aangepaste parameters toe om aanvullende gegevens te verzamelen en nauwkeurigere verslagen te bieden.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!
Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Helpdesksoftware voor GOV-organisaties is vergelijkbaar met helpdesksoftware voor ondernemingen. Er is geen specifiek verschil. De helpdesksoftware kan variëren in functies, afhankelijk van het abonnement dat u kiest voor uw bedrijf. Daarom, als u een enorm bedrijf of een GOV-organisatie hebt, hebt u misschien de helpdesksoftware nodig en profiteert u ervan met alle functies voor de best mogelijke ondersteuning.
Helpdesksoftware biedt een georganiseerde werkflow voor al uw afdelingen. Bovendien automatiseert, motiveert en levert het analyserapporten voor elke supervisor. Daarom kan de supervisor eventuele onderliggende problemen meteen aanpakken.
Er zijn meerdere voordelen van het gebruik van helpdesksoftware, zoals klantentevredenheid, klantenbehoud en een efficiënte werkflow..
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar