Helpdesk software voor overheden

Sluit u aan bij honderden overheidsorganisaties die LiveAgent gebruiken, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller met LiveAgent.

Eenvoudige en efficiënte klantenservice

Houd het systeem simpel en efficiënt

Openbare instellingen hebben elke dag te maken met vragen van burgers. Het kan best lastig zijn om de aanvragen van enkele tientallen afdelingen overzichtelijk te houden. Maak gebruik van de sterkte van LiveAgent en handel hun verzoeken sneller af dan ooit. Digitale economie en openbare instellingen spelen een cruciale rol in de wereld van vandaag. Bovendien maakt u uw burgers blij als u ze sneller kunt helpen.

Organiseer al uw afdelingen

Overheidsinstellingen worden vaak beheerd door emails vanuit de emailclient te beantwoorden, waardoor het onmogelijk is om de communicatie doeltreffend te delen tussen werknemers en verschillende teams. Implementeer LiveAgent zodat al uw verzoeken worden gescheiden door afdelingen en elk nieuw verzoek wordt toegevoegd aan één emailketen zonder uw emailaccounts te overspoelen.

Afdelingen
Voorkom verwarring

Voorkom verwarring

Geef toe: niemand houdt echt van het invullen van documenten voor de belastingaangifte. Ze zijn omvangrijk en lokken veel vragen uit bij belastingbetalers. Het inzetten van een kennisbank met FAQ’s en relevante inhoud gekoppeld aan realtime live chat vormt een sterke combinatie.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw overheidsinstelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Groeiende trends in grafieken

Kortere afhandeltijden voor verzoeken van burgers

rapport van voltooide taken

De allernieuwste beveiligingsnormen en maatregelen

Geldzak en munt

Juiste toewijzing van financiële middelen en besparing op tijd

Gloeilamp die de kracht van het gebruik van een geweldig idee laat zien

Toepassing van digitale economie en industrie 4.0

Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Efficiënte klantenservice

LiveAgent is zeer geschikt als helpdeskoplossing voor uw overheidsinstelling. Als u een snelle, nauwkeurige en efficiënte klantenservice wilt bieden, is de implementatie van een helpdesk software met meerdere kanalen essentieel. Laat LiveAgent al uw inkomende communicatie omzetten in tickets voor een beter beheer en automatisering.

De hoogste veiligheidsnormen

LiveAgent biedt de allernieuwste beveiligingsstandaarden met de nieuwste conformiteit. Uw privécommunicatie is veilig en gecodeerd en bevindt zich binnen de EU of de VS op basis van uw voorkeuren. LiveAgent is in overeenstemming met de AVG.

De allernieuwste beveiliging en normen
Sterke automatisering en rapportage

Automatisering en rapportage

Automatiseer repetitieve taken met LiveAgent’s geavanceerde automatisering en door actie of tijd geactiveerde regels. Laat het systeem tickets naar de juiste persoon of afdeling sturen. Voeg notities, labels of aangepaste parameters toe om aanvullende gegevens te verzamelen en nauwkeurigere verslagen te bieden.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Start vandaag met het verhogen van de reactiesnelheden!

Package Name

Ticket

Het meest geschikt voor kleine instellingen en ondernemingen

15 /maand
Package Name

Ticket+chat

Geschikt voor KMO's, professionele marketeers en grote bedrijven

29 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .