Gratis proefperiode
research 22 illu

Facebook

Door de jaren heen is Facebook uitgegroeid tot een belangrijk klantenservicekanaal. Facebook meldt dat er elke maand meer dan 20 miljard berichten worden verzonden tussen mensen en bedrijven op Facebook Messenger.

Volgens sectoronderzoek gebruikt 59% van de klanten Facebook om contact op te nemen met bedrijven en heeft 33% van de klanten contact opgenomen met een bedrijf via Facebook en soortgelijke sociale kanalen.

Omdat consumenten al communiceren met hun familie en vrienden op Facebook, is het een aantrekkelijk kanaal voor klantenservice. Bovendien zijn klanten van mening dat bedrijven die Facebook-ondersteuning bieden, betrouwbaarder en betrouwbaarder zijn, met bijna 69% van de V.S. consumenten die zeggen dat ze zich zekerder voelen over het merk.

#Facebook

33%

van de klanten heeft contact opgenomen met een bedrijf via Facebook en vergelijkbare sociale kanalen.

Forrester

#Facebook

59%

van de klanten gebruikt Facebook om contact op te nemen met bedrijven.

Khoros

research 22 59percent

#Facebook

20 miljard

berichten worden elke maand verzonden tussen mensen en bedrijven op Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

van de Facebook-gebruikers in de V.S. die bedrijven berichten sturen, zeggen dat ze hierdoor meer vertrouwen krijgen in het merk. HootSuite

Meditator graf man

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo