Gratis proefperiode
research 24 illu

Instagram

Instagram is een sociaal medianetwerk dat een bedrijf kan maken of breken. HootSuite meldt dat 80% van de Instagram-gebruikers hun aankoopbeslissingen baseren op hoe de Instagram van een bedrijf eruitziet.

Klanten kijken vaak in het opmerkingengedeelte van verschillende berichten om te zien wat anderen zeggen over de bedrijf en zijn producten. Klanten hebben ook de neiging om een oordeel te vellen over bedrijven op basis van of ze reageren op opmerkingen van klanten.

Hoewel sommige bedrijven lage betrokkenheidspercentages op Instagram hebben (de gemiddelde betrokkenheidsratio voor een Instagram-bericht door een zakelijk account is 0,96%), is het nog steeds essentieel dat ze een Instagram-account hebben en gebruiken het net als elk ander ondersteuningskanaal. Volgens onderzoek uit de sector gebruikt 34% van de klanten Instagram om contact op te nemen met bedrijven, dus het is essentieel om op deze doelgroep in te spelen.

#Instagram

De Instagram-invloeden van uw bedrijf

80%

van de beslissing van Instagram-gebruikers om uw product of dienst te kopen.

HootSuite

research 24 80percent

#Instagram

Het gemiddelde betrokkenheidspercentage voor een Instagram-bericht door een zakelijk account is

0.96%

HootSuite

research 24 096percent

#Instagram

34%

van de klanten gebruikt Instagram om contact op te nemen met bedrijven.

Khoros

research 24 34percent

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo