Gratis proefperiode
research 8 illu

Investeren in callcentersoftware

Elk bedrijf moet ernaar streven een uitzonderlijke callcenter-ervaring te creëren. Hoe positiever de klantenervaring, hoe groter de kans dat de klant betrokken en loyaal blijft. Betrokken consumenten kopen 90% vaker, geven 60% meer uit per transactie en geven vijf keer zo vaak aan dat het merk waar ze loyaal aan zijn het enige is waar ze in de toekomst iets van zouden kopen. Bovendien geven klanten met een goede klantenervaring 140% meer uit dan klanten met een slechte klantenservice.

Volgens de Temkin Group hebben promotors 4,2 keer meer kans om te kopen nogmaals, 5,6 keer meer kans om een bedrijf te vergeven na een fout, en 7,2 keer meer kans om een nieuw aanbod uit te proberen dan tegenstanders. Betrokken klanten worden ook sneller promotors en introduceren nieuwe klanten bij uw bedrijf. Ze zijn ook meer vergevingsgezind als het gaat om slechte klantenervaringen.

Zoals u kunt zien, zijn betrokken klanten kostbaar. Daarom is het in uw eigen belang om positieve ervaringen voor hen te creëren en hen trouw te houden aan uw merk. Onthoud dat slechts een toename van 5% in klantbehoud winst kan verhogen tot 95% op de lange termijn .

#CustomerRetention
#Profits

een 5%

toename van het klantenbehoud kan de winst op de lange termijn tot 95% verhogen.

HBS

Meditator graf woman

#CustomerStatistics

Betrokken consumenten kopen

90%

vaker, 60% meer uitgeven per transactie en vijf keer meer kans om aan te geven dat dit het enige merk is dat ze in de toekomst zouden kopen.

span>

Rosetta

#CustomerSupport

Klanten met een goede klantenervaring besteden

140%

meer dan degenen die een slechte ervaring hebben.

Harvard Business Review

research 8 140percent

#NPSPromoter

Promotors zijn

4.2

een grotere kans om opnieuw te kopen

5.6

keer meer kans om een bedrijf te vergeven na een fout

7.2

maal meer kans om een nieuw aanbod te proberen in vergelijking met de tegenstanders

Temkin Group

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo