Op zoek naar een alternatief voor OTRS?

Ontdek waarom LiveAgent het beste OTRS-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Als u op zoek bent naar een alternatief voor OTRS, probeer dan LiveAgent vandaag nog. LiveAgent is software voor klantenondersteuning met intelligent servicebeheer en tal van samenwerkingsfuncties die geschikt zijn voor bedrijfsservicebeheer en service aan klanten.

Doe het beste werk tijdens kantooruren en bied uitstekende service voor zowel klanten als serviceteams met een flexibele oplossing. Ticketbeheer , time tracking, ticketgeschiedenis , real-time chat op mobiele apparaten, en nog veel meer kritische zakelijke tools kunnen van u zijn voor een redelijke prijs .

Blijf lezen om erachter te komen welke taakbeheermogelijkheden en andere belangrijke functies van LiveAgent hebben. Of probeer het met onze gratis proefperiode van 14 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

OTRS versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent OTRS
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
OTRS biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
OTRS biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
OTRS biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
OTRS biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
OTRS biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
OTRS biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
OTRS biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
OTRS biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
OTRS biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
OTRS biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels..
OTRS biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
OTRS biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
OTRS biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
OTRS biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
OTRS biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
OTRS biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
OTRS biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
OTRS biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
OTRS biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
OTRS biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Eén platform voor intuïtief taakbeheer en klantenservice

LiveAgent doet zijn best om aan uw zakelijke vereisten te voldoen met een schat aan functies. Dit omvat personeelsbeheer , tijd en aanwezigheid en andere managementtaken, terwijl ze de beste tools voor klantenservice bieden.

Krijg de klus geklaard vanuit één inbox

Ticketbeheer is de belangrijkste workflowtool die alle inkomende emails, live chat, sociale media en callcentercommunicatie in één enkele inboxafhandelt. U kunt ook een klantenportaal maken om bedrijfskennis te verzamelen in kennisbank-artikelen vanaf één enkel platform.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Eenvoudigere workflow die u tijd bespaart

Bespaar de tijd van uw team en creëer sterke bedrijfsprocessen met intuïtieve workflows. Naast het ticketaanvraagsysteem biedt LiveAgent tal van digitale workflows zoalstags, filters, gamificatie & badges, netwerkcontroles en andere functies die een succesvol bedrijf maken.

Klantenondersteuningsoplossing met ticketbeheer via meerdere kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Creëer een persoonlijke verbinding via realtime chat

Een verscheidenheid aan alternatieven doet geweldig werk met hun klantenservicesoftware, maar ze kunnen u niet allemaal een realtime chatwidget geven. LiveAgent heeft de snelste die er is, met chatweergavesnelheid van 2,5 seconden.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Maak u klaar voor tevreden klanten

Klantentevredenheidsbeoordelingen en klantenservicebeheer kunnen eenvoudig worden verbeterd door een eenvoudige realtime chatknop op uw website. Klanten die op uw website browsen, kunnen op elk gewenst moment eenvoudig klikken en met uw vertegenwoordigers chatten.

Maak uw werk leuk met de juiste functies

Gecombineerd met functies zoals time-tracking, realtime typeweergave, gamificatie en andere functies voor werknemersbijdragen LiveAgent zorgt ervoor dat u alles kunt doen vanuit één software voor klantenservicebeheer.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live chat voor uitstekende service aan klanten

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Functies en integraties voor efficiënte klantenservice

Profiteer van essentiële zakelijke tools en doe meer tijdens uw kantooruren . > Elke tool in LiveAgent wordt ondersteund door effectieve samenwerkingsfuncties die op verschillende platforms werken en ervoor zorgen dat bloeiende bedrijven hun gebruikerstevredenheid verhogen.

Geweldig workflowbeheer

Servicerapportage, personeelsplanning, netwerkbewaking, en andere managementtaken kunnen eenvoudig worden afgehandeld vanuit de gebruiksvriendelijke interface via intuïtieve workflows . Deze digitale workflows kunnen alle verzoeken van klanten afhandelen en een geïntegreerde selfserviceportaal beheren.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

We zijn er om u op elk moment te helpen

Bovendien vinden we het belangrijk om tevreden gebruikers tevreden te houden. Daarom kunt u 24/7 contact met ons opnemen met alle verzoeken die u niet aankan en we zullen ons best doen om u te helpen wanneer u het nodig hebt. Bel of stuur ons een bericht wanneer dat nodig is.

Bespaar meer met LiveAgent

Tevreden gebruikers behandelen klantenverzoeken met LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Klaar om het gratis uit te proberen?

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen of bekijk onze abonnementen a> om te zien welke het beste werkt voor uw bedrijfsprocessen. Kijk gerust ook naar aanvullende bronnen en de bruikbaarheid van LiveAgent als intelligente servicebeheersoftware.

Voldeden we aan uw zakelijke vereisten? Klik op de onderstaande knop en begin vandaag met het gebruik van LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot OTRS?

LiveAgent biedt de volgende extra functies, die OTRS niet heeft: callcenter, Instagram-integratie, Viber-integratie, klantenforum en onbeperkte chatknoppen.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent boven OTRS?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van OTRS zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo