Op zoek naar een alternatief voor OTRS?

Ontdek waarom LiveAgent het beste OTRS-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Als u op zoek bent naar een alternatief voor OTRS, probeer dan LiveAgent vandaag nog. LiveAgent is software voor klantenondersteuning met intelligent servicebeheer en tal van samenwerkingsfuncties die geschikt zijn voor bedrijfsservicebeheer en service aan klanten.

Doe het beste werk tijdens kantooruren en bied uitstekende service voor zowel klanten als serviceteams met een flexibele oplossing. Ticketbeheer , time tracking, ticketgeschiedenis , real-time chat op mobiele apparaten, en nog veel meer kritische zakelijke tools kunnen van u zijn voor een redelijke prijs .

Blijf lezen om erachter te komen welke taakbeheermogelijkheden en andere belangrijke functies van LiveAgent hebben. Of probeer het met onze gratis proefperiode van 14 dagen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

OTRS versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent OTRS
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
OTRS biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
OTRS biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
OTRS biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
OTRS biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
OTRS biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
OTRS biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
OTRS biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
OTRS biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
OTRS biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
OTRS biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels..
OTRS biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
OTRS biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
OTRS biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
OTRS biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
OTRS biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
OTRS biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
OTRS biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
OTRS biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
OTRS biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
OTRS biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Eén platform voor intuïtief taakbeheer en klantenservice

LiveAgent doet zijn best om aan uw zakelijke vereisten te voldoen met een schat aan functies. Dit omvat personeelsbeheer , tijd en aanwezigheid en andere managementtaken, terwijl ze de beste tools voor klantenservice bieden.

Krijg de klus geklaard vanuit één inbox

Ticketbeheer is de belangrijkste workflowtool die alle inkomende emails, live chat, sociale media en callcentercommunicatie in één enkele inboxafhandelt. U kunt ook een klantenportaal maken om bedrijfskennis te verzamelen in kennisbank-artikelen vanaf één enkel platform.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Eenvoudigere workflow die u tijd bespaart

Bespaar de tijd van uw team en creëer sterke bedrijfsprocessen met intuïtieve workflows. Naast het ticketaanvraagsysteem biedt LiveAgent tal van digitale workflows zoalstags, filters, gamificatie & badges, netwerkcontroles en andere functies die een succesvol bedrijf maken.

Klantenondersteuningsoplossing met ticketbeheer via meerdere kanalen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Creëer een persoonlijke verbinding via realtime chat

Een verscheidenheid aan alternatieven doet geweldig werk met hun klantenservicesoftware, maar ze kunnen u niet allemaal een realtime chatwidget geven. LiveAgent heeft de snelste die er is, met chatweergavesnelheid van 2,5 seconden.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Maak u klaar voor tevreden klanten

Klantentevredenheidsbeoordelingen en klantenservicebeheer kunnen eenvoudig worden verbeterd door een eenvoudige realtime chatknop op uw website. Klanten die op uw website browsen, kunnen op elk gewenst moment eenvoudig klikken en met uw vertegenwoordigers chatten.

Maak uw werk leuk met de juiste functies

Gecombineerd met functies zoals tijdregistratie, real- tijdtypeweergave, gamificatie en andere door medewerkers bijgedragen functies, LiveAgent zorgt ervoor dat u alles kunt doen vanuit één klantenservicebeheersoftware.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live chat voor uitstekende service aan klanten

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Functies en integraties voor efficiënte klantenservice

Profiteer van essentiële zakelijke tools en doe meer tijdens uw kantooruren . > Elke tool in LiveAgent wordt ondersteund door effectieve samenwerkingsfuncties die op verschillende platforms werken en ervoor zorgen dat bloeiende bedrijven hun gebruikerstevredenheid verhogen.

Geweldig workflowbeheer

Servicerapportage, personeelsplanning, netwerkbewaking, en andere managementtaken kunnen eenvoudig worden afgehandeld vanuit de gebruiksvriendelijke interface via intuïtieve workflows . Deze digitale workflows kunnen alle verzoeken van klanten afhandelen en een geïntegreerde selfserviceportaal beheren.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

We zijn er om u op elk moment te helpen

Bovendien vinden we het belangrijk om tevreden gebruikers tevreden te houden. Daarom kunt u 24/7 contact met ons opnemen met alle verzoeken die u niet aankan en we zullen ons best doen om u te helpen wanneer u het nodig hebt. Bel of stuur ons een bericht wanneer dat nodig is.

Bespaar meer met LiveAgent

Tevreden gebruikers behandelen klantenverzoeken met LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Klaar om het gratis uit te proberen?

Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen of bekijk onze prijsplannen a> om te zien welke het beste werkt voor uw bedrijfsprocessen. Controleer gerust ook aanvullende bronnenen de bruikbaarheid van LiveAgent als intelligente servicebeheersoftware.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Related Articles to OTRS alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x