Optimaliseer uw uitgaande klantencommunicatie

Ondersteun uw klanten proactief door hen te contacteren met uitgaande callcenter software – verbeter klantenrelaties, optimaliseer uitgaande klanteninteracties en genereer meer verkoopkansen. Met de callcenter software van LiveAgent kan uitgaande klantencommunicatie eenvoudig en efficiënt worden afgehandeld, rechtstreeks vanuit uw helpdesk.

Uit onderzoek van inContact blijkt dat het merendeel van de consumenten er daadwerkelijk voor openstaat om proactief benaderd te worden door bedrijven. In feite geeft 73% van degenen die een positieve ervaring hebben gehad met een inkomend gesprek van een bedrijf/diensverlening aan dat ze een positieve verandering hadden in hun perceptie van de organisatie die hen opbelde.

Wat is outbound callcenter software?

In tegenstelling tot inkomende callcenter software die door bedrijven wordt gebruikt om inkomende oproepen van klanten af te handelen, kunt u met uitgaande callcenter software uitgaande oproepen plaatsen naar potentiële klanten of huidige klanten. Uigaande oproepen kunnen om verschillende redenen worden gedaan, zoals het proactief ondersteunen van klanten, cross-selling of upselling aan bestaande klanten, het uitvoeren van enquêteonderzoek, enz.

Het merendeel van de huidige callcenter software oplossingen combineren zowel uitgaande als inkomende callcenter functionaliteit. Het kiezen van de beste uitgaande callcenter software komt meestal neer op het selecteren van de tool met de meest geschikte set functies.

Benader uw klantencommunicatie proactief met uitgaande callcenter software

008 vraag

Proactieve klantenondersteuning

Bied proactieve ondersteuning en neem contact op met uw klanten vooraleer ze zelf om hulp vragen.

geschiedenis van 7 dagen

Verlengingen van producten of diensten

Als het om verlengingen gaat, kan een tijdig telefoontje bedrijven helpen voorkomen dat ze klanten verliezen.

Geldzak en munt

Upselling en cross-selling van producten

Breid uw aanbiedingen uit naar bestaande klanten door upselling of cross-selling van relevante producten.

zaken en financiën

Het uitvoeren van klantenonderzoek

Verzamel feedback of doe onderzoek door klanten op te bellen en een eerlijk gesprek te voeren.

All-in-one functie rijke callcenter sofware

Met sterke functies voor inkomende en uitgaande callcenter software kan LiveAgent u helpen de communicatie met klanten te verbeteren, de efficiëntie en de productiviteit van uw klantenondersteuningsteams te verbeteren en de klantentevredenheid te vergroten. Sluit elke VOIP-provider aan, stel slimme gespreksroutering in, maak aangepaste interactieve spraakfunctiestructuren, behandel gemakkelijk gemiste oproepen, sla onbeperkte gesprekopnames op, ontvang oproepen van uw website en maak videogesprekken met chat mogelijk – allemaal vanuit LiveAgent.

Vrouw in winkelwagen met winnende houding en smartphone in de hand
Vrouw die achter haar bureau zit na te denken over de juiste oplossing

Callcenter software binnen een helpdesk met meerdere kanalen

Onze callcenter software is slechts een onderdeel van ons helpdeskplatform met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingsmogelijkheden bevat. LiveAgent bevat een sterk ticketingsysteem met automatisering, een eigen live chat, integratie van sociale media en selfservice mogelijkheden. Laat uw klanten contact met u opnemen via het kanaal van hun keuze, terwijl uw vertegenwoordigers alle communicatie efficiënt vanaf één plek kunnen afhandelen.

Integraties van callcenter software

Met meer dan 40 integraties kunt u uw uitgaande klantencommunicatie sterk vereenvoudigen en verbeteren. Ontvang meldingen over nieuwe tickets terwijl u zaken op Slack afhandelt, registreer nieuwe PipeDrive deals, factureer gebruikers met ChargeDesk – allemaal vanuit uw LiveAgent ticketpaneel.

Ontwerper die een pen vasthoudt

Meer dan 3.000 beoordelingen op hoog gewaardeerde vergelijkingswebsites

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Gebuik LiveAgent voor uitgaande klantencommunicatie en het stimuleren van verkoop

Vertegenwoordiger die een klant helpt

Start uitgaande communicatie met een paar klikken

Start uitgaande oproepen of email naar uw potentiële klanten in slechts een paar klikken – rechtstreeks vanuit uw LiveAgent dashboard, terwijl u de website van uw potentiële klant bezoekt. Indien ingeschakeld, kan de functie een grote hulp zijn, vooral voor B2B verkoopteams omdat het verkoopsvertegenwoordigers in staat stelt om uitgaande interacties snel en gemakkelijk af te handelen.

Gemakkelijke toegang tot diepgaande klanteninzichten

Met de uitgaande klantenrelatiebeheer software van het callcenter van LiveAgent krijgt u onmiddellijk toegang tot uitgebreide klanteninzichten, inclusief de persoonlijke gegevens van elke klant, eerdere aankopen en servicegeschiedenis – alles in één hybride ticketstroom. Gewapend met deze kennis kunnen vertegenwoordigers proactief contact leggen met bestaande klanten en uw producten doeltreffend up- of cross verkopen wanneer dat mogelijk is.

Man die een verslag vasthoudt
Maak gebruik van onbeperkte oproepopnames

Maak gebruik van onbeperkte gespreksopnames

Met de onbeperkte gespreksopname functie kunt u al uw klantengesprekken en voicemailberichten veilig en gemakkelijk opslaan in uw LiveAgent account. Deze functie zorgt ervoor dat er geen telefoontjes van klanten verloren gaan en stelt vertegenwoordigers in staat eenvoudig toegang te krijgen tot gespreksopnames en deze opnieuw af te spelen als ze een herinnering nodig hebben aan wat er in eerdere communicatie is gebeurd om klanten te benaderen met relevante aanbiedingen.

Gebruik proactieve chat om meer klanten te overtuigen

Betrek potentiële klanten op uw website door het gebruik van proactieve chatuitnodigingen die deel uitmaken van de helpdesk oplossing met meerdere kanalen van LiveAgent. Stel geautomatiseerde chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s op uw website (zoals uw pagina met tarieven) of nodig bezoekers uit om met uw vertegenwoordigers te chatten tijdens het afrekenproces om hun aankoopvertrouwen op te bouwen, hun winkelervaring te verbeteren en ze om te zetten in betalende klanten.

Gebruik proactieve chatuitnodigingen om bezoekers om te zetten in klanten
Vrouw die smartphone vasthoudt en aan het chatten is op sociale media

Volg en betrek potentiële klanten op sociale media

Volg uw sociale media-engagementen op met LiveAgent. De software kan probleemloos worden geïntegreerd met de meest populaire mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en Instagram. Volg eenvoudig en reageer onmiddellijk op al uw berichten, opmerkingen en merkvermeldingen op sociale media vanuit één enkel dashboard. Bied tijdig hulp en zet meer leads om in verkopen.

Leer van callcenter analyses

LiveAgent callcenter software bevat geïntegreerde analyse- en rapportagefuncties. Krijg waardevolle inzichten uit bijna eindeloze rapportagemogelijkheden die verschillende callcenterstatistieken en KPI’s bijhouden. Genereer verschillende soorten rapporten, weet hoe uw callcenter presteert en identificeer verbeterpunten.

Leer van klantenanalyses en -inzichten

Waarom is callcenter software van LiveAgent de juiste keuze?

Vrouw met smartphone verbonden met Wi-Fi

Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde technologie

LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-personeel erbij te moeten betrekken.

Software voor uitgaande callcenter

Uitgaande en inkomende oproepen

LiveAgent combineert softwarefuncties van zowel uitgaande als inkomende callcentra. Ontvang onbeperkt inkomende oproepen of neem proactief contact op met klanten.

Verwarde vrouw achter haar computer

Geen extra kosten per minuut

Krijg waarde voor uw geld met een eenvoudig en transparant prijsmodel zonder langetermijnscontracten en zonder extra kosten voor gebruik per minuut.

Callcenter dat deel uitmaakt van helpdesk software

Een alles-in-één platform met meerdere kanalen

Het callcenter is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, emails, chats, spraakcommunicatie en berichten op sociale media kunt beheren.

Ontvang uw callcenter software tegen een eerlijke prijs

Ontvang professionele uitgaande en inkomende callcenter software geïntegreerd in een sterke helpdesk oplossing tegen een vaste maandelijkse prijs zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Package Name

Alles inbegrepen

Geschikt voor kleine ondernemingen, instellingen en zelfs grote bedrijven

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .